Doe jij es ff normaal graag

• Stoker

Beste Drinkbaar,

Ik denk dat wij een verschil van inzicht hebben over de definitie Vlielander.

Jij vindt kennelijk iedereen die op Vlieland woont een Vlielander, ik zie dat toch wat anders.

Maar goed, ik begrijp dat jij moeite hebt met de standpunten van sommige, wat jij noemt, ‘echte’ Vlielanders.

Uit je berichten begrijp ik dat jij al langer naar Vlieland komt.

Wat ik nu jammer vind is dat het je kennelijk niet helemaal gelukt is om een goed beeld te krijgen van wat jij noemt ‘echte’ Vlielanders.

Als dat wel het geval was, zou je wellicht wat meer begrip hebben voor de zaken waar deze mensen kritische kantekeningen bij plaatsen.

Ik vind het overigens jammer dat je je aangesproken voelt als de ‘echte’ Vlielander zijn hart lucht.

De ‘echte’ Vlielanders die ik ontmoet vinden het echt niet erg dat hier badgasten komen.

Er zijn echter ook badgasten die denken dat ze met het kopen van een bootkaartje meteen het hele eiland gekocht hebben.

Van dat soort badgast is de `echte` eilander niet gediend, en het is vooral deze die wordt bedoeld als er weer eens een kritische noot over de badgast wodrt gekraakt.

Dus, beste Drinkbaar, wees welkom op Vlieland!

Stoker

• Robin

Hee badgast en co..

Wat een heerlijk feelgood stukje.. Knap er helemaal van op.. Hartstikke bedankt..

Groet

Robin

• Maria

Jammer, dat het niet begrepen werd. Is dit niet de gelegenheid om de discussie te stoppen??!! Al die misverstanden….Dus STOP!!!

Koud he?

• Drinkbaar Nederland

Beste Stoker,

Ik ben blij te horen dat in werkelijkheid de mening van de echte vlielanders een stuk genuanceerder ligt dan zo af en toe gesuggereerd wordt. En eigenlijk weet ik ook wel dat dat zo is hoor, want op 99% van de tijd dat ik op vlie ben voel ik me ook zeker welkom. en het verschil in inzicht over wat een echte vlielander is zal er wel zijn, maar dat nemen we dan maar voor lief

• Stoker

Van Mei is ontmaskerd.

Het blijkt een echte troll te zijn.

Zie ook; http://nl.wikipedia.org/wiki/Troll_%28internet%29

De oplossing lijkt voor de hand te liggen, troll van Mei niet langer voeren.