Doe jij es ff normaal graag

• Vlielandveteraan

En dat geldt ook voor jou! Ik heb geen idee op wat voor school jij gezeten hebt, maar het wordt hoog tijd voor jou om eens opnieuw Nederlands te leren.

Locals, vaCantie, vommetneigingen, on the island…. Wat de @!#$ ben jij praten over? (What the @!#$ are you talking about?) Of ben jij zo'n type die met de KIDS gaat FUNSCHOPPEN in de MALL om tijdens de SUMMERSALE een POWERGAME voor je GAMEBOY te kopen, omdat als ze dat niet hebben ze voor de rest van de GANG NERDS en LOSERS zijn?

Dus doe jij es even normaal graag!

• Import

Nou, dat is niet helemaal waar; het allergrootste gedeelte van de bevolking op het eiland heeft juist wél te maken met de badgasten! Of je het nu over ondernemers hebt, werknemers in die ondernemingen, of eilanders die zich over het eiland verplaatsen van A naar B…. iedereen komt hoe dan ook in contact met de badgasten.

Beetje vermoeiend onderwerp…. Natuurlijk hebben de eilanders baat bij de badgasten, maar ook zeker plezier; het eiland begint weer te tot leven te komen in het voorseizoen. Neemt niet weg dat de paar maanden dat er geen of weinig badgasten zijn, het heerlijk is om als eilanders onder elkaar te leven; in de kroeg te zitten of andere dingen te doen….!

hoe dan ook; een hele hoop blabla…. ander onderwerp!

• jan

Pfffffff, webmaster je kan beter stoppen met dit prikbord…… wat een eeuwig gezeik!

Vlielanders neem een voorbeeld aan het prikbord van bijv. Terschelling. Deze hebben fatsoen en gebruiken het prikbord waar het voor gebruikt moet worden.

Dit hier begint steeds meer op een chatbox te lijken met een niveau van helemaal niks. Ik had de Vlielanders, en in het bijzonder de domme figuren van dit prikbord die overal commentaar op hebben, toch echt hoger ingeschat. Veel hoger zelfs…

WEBMASTER, sluiten die goedkope rotzooi !!!! Weg met het prikbord!!!

• hans

helemaal mee eens!

kennelijk hebben jullie niet veel beters te doen in de wintermaanden en vervelen jullie je zeer!

ook het prikbord van ameland is overigens een aanrader.

vlieland: prachtig eiland, maar dat ge-oh van sommigen van de bevolking daar: nou nee

• jiamma

Joepie, eindelijk iemand met verstand.

Op dit prikbord staat alleen maar dom geouwehoer,

• schatbegraver

wel, voorlopig laat iedereen zich er anders wel weer goed door opnaaien, dat is waarschijnlijk ook de bedoeling van sommige bijdragen hier. De doelstelling van de schrijvers is dus weer mooi gehaald, met dank aan al die lezers die reageren.

Folkert

• Nulpunt

Beste Jan

Zeg beste Jan stook die webmaster niet zo op.

Of beter gezegd hang niet zo het domme figuur uit.

Laat ons hier lekker ouwehoeren en een beetje commentaar geven op

verschillende onderwerpen die een ieder op zijn eigen manier belangrijk vindt.

En beste Jan als je dat allemaal niet bevalt klik dan alleen de onderwerpen aan

die jou wel bevallen, zoals vacantiewoning gezocht want dat is toch wel de

hoofzaak op het fatsoenlijke prikbord van onze oosterburen.

Bedank voor het lezen beste Jan

• Drinkbaar Nederland

Kijk maar uit? Nou Varia, als je zelf de neiging hebt om op deze of op een andere ongenuanceerde manier meneer of mevrouw Van Mei de mond te snoeren, dan denk ik dat jij duidelijk een van der personen bent die Van Mei bedoeld. Gelukkig voor de Vlielander gemeenschap ben je in de minderheid…

• Stoker

Ja Natuurlijk, Drinkbare Co moet onmiddelijk een adhesieverklaring aan onze eilandercriticus Van Mei posten.

Meteen op zijn stokpaardje gesprongen om de Vlielanders weer eens in de hoek te zetten.

We weten het inmiddels wel, als Drinkbare Co niet meer naar Vlieland komt, dan gaat het eiland ten onder.

En als hij hier is gaat hij gezellig bij de kleinzoon van de gereformeerde koekenbakker uit Oude-Pekela aan de bar hangen om daar allerlei niet oprechte vriendelijkheid te ontvangen.

Want zo is het natuurlijk wel, beste Drinkbaar, zolang jij je geld ergens brengt zal men daar vriendelijk tegen je zijn.

Althans, zo zou het moeten, in de praktijk valt dat ook nog wel eens tegen.

• Silly

Hahaha

,brede humor heb jij.

Even refererende naar mijn onderwijsvorm lang geleden…..

dat was idd niet best maar toch heb ik een keurige Curriculum Vitae en de nodige Diploma,s buiten mijn zwemdiploma om dan…

En eh,fun-schoppen in a Mall is idd erg leuk,beter als Fun shoppen,dat kost weer geld. De gameboy,s….ect d,r uit met die zooi,you,re better off without that kind of toy,s thats no food for the brains!..comprende?

Dus bepaal jij maar wat voor type ik ben, en normaal doen… is ongezond…in de bredere contekst van het woord dus.

Verder,lees je item op het prikbord eens goed door,over opleiding en grammatica gesproken…..de Veteraan heeft op school gezeten…. in,t jaar kruik?

With a smily greet,..Silly