Doe jij es ff normaal graag

• Van Mei

Wat loop je toch te zeiken over ‘de badgasten’ zeg. Zelf kom ik sinds ik kan lopen op vlieland. Met veel plezier moet ik zeggen. Weet je, ik krijg er werkelijk kotsneigingen van hoe jij en andere vlielanders op dit prikbord lopen af te geven op badgasten. Doen jullie es ff normaal zeg. Waar ga je zelf altijd op vakantie? Zou je het leuk vinden dat er door de locals van jouw geliefde vakantiebestemming zo over jou gesproken wordt als hoe jij zelf over mensen praat die een paar weken per jaar van Vlieland genieten? Hou toch es op zeg met dat hooghartige gedoe!

Dankjewel.

• Robin

Wie bent u, en tegen wie heeft u het eigenlijk?

• jiamma

he he, die is raak, effe de waarheid op tafel.

vr gr

jiamma

• jong belegen

1.Hoeveel mensen (eilanders) zijn er actief op dit prikbord?

2.Hoeveel eilanders dragen bij een mooi verblijf op Vlieland voor jou?

3.Tel bij dit laatste de overige hardwerkende eilanders op.

4.Deel dit getal door het anwoord op vraag één

5. vraag je af of dit persentage acceptabel is en trek conclusies!

Welkom op Vlieland!!!! Geniet ervan!!!!

• Drinkbaar Nederland

Tja mei, ik ben het helemaal met je eens, maar er zijn nou eenmaal vlielanders die denken dat wanneer er geen toeristen op vlieland zouden zijn er nog steeds leven mogelijk zou zijn. dat daardoor slechts 20% van de beroepsbevolking nog maar een baan zou hebben interesseert ze niet, want zij behoren immers tot die 20%. wat ze echter vergeten is dat wanneer die overige 80% noodgedwongen aan de wal zou moeten wonen het eiland dermate geïsoleerd van de wal zou komen dat mensen er onmogelijk een bestaan kunnen opbouwen. ga maar na: geen dienstregeling, geen supermarkt, geen postverbinding, misschien niet eens telefoon! en dan nog maar iets wat van wezelijk belang is: zou rijkswaterstaat nog wel geld willen stoppen in een eiland waar slechts 200 tot 300 mensen wonen (de werklozen zouden immers niet meer op vlie wonen)? en ga zo maar door met allerlei zaken die aan de wal de normaalste zaak van zijn. Maar ach, wij badgasten zullen ondanks dat wij ons best doen ons normaal te gedragen nog altijd uitgekotst worden door een kleine groep “echte” vlielanders. mijn tip voor medebadgasten: onthoudt goed dat de meeste vlielanders gewoon aardige lui zijn

• Niet van mij.

Spreekt u tot èèn reaguurder in het bijzonder, of tot de Vlielanders in het algemeen?

• ex-bewoonster van Vlie

Hallo,

Is dit bericht voor een specifiek persoon bedoeld? Dan deze graag zélf aanspreken in plaats van alle Vlielanders over een kam te scheren…

Met vriendelijke groet….

• Goeiedag

U heeft volkomen gelijk.Moet er wel bij vertellen dat het allergrootste deel van deze mensen totaal niets met het toerisme te maken hebben.Kwestie van jaloezie denk ik.Vindt je in de catogorie ambtenaren,steuntrekkers etc.

• Silly

Ehhh van Jou….hier een van mij,

leuk zo,n reactie on the prrikboard,maar aan welk onderwerp op de prriksite reageer jij eigenloik?

Enuh zou het niet wijs zijn om je met heel andere dingen te gaan bezig houden p.ex kantklossen ofzo.

En als de locals van mijn vacantie bestemming af zouden geven op mij……..pff lekker belangrijk……,k snap ook niet dat je je zo laat kennen op dit prikbord………voer een anti laster campage on the island houd je zoet en van de straat!

ps, als je toch nog vommet neigingen hebt…….dit doe je jezelf aan door toch te blijven lezen…niet slim dus……schiermonnikoogprikpagina misschien iets voor je?

• Varia

Kijk jij maar uit jij van Mei, voor je t weet is er brand in jou.