Doeksen (Rederij ???)

• Drinkbaar Nederland

ongelimiteerde prijsstijgingen? dat vind ik op vlie wel meevallen hoor. je moet het ook niet vergelijken met een vakantie in turkije maar met toeristische plaatsen elders in nederland. tenslotte kan de bevolking in turkije met veel lagere kostprijzen werken dan de nederlanders. als ik op toeristische plaatsen elders in nederland kom (en dan heb ik het nog niet eens over de nog altijd druk bezochte pretparken) zie ik dat daar de prijzen vaak hoger liggen dan op vlie.

• Leen

Waar het mij om gaat is dat juist de iniatiatiefnemer de heer Haantjes van Terschelling van de huisjes en de fietsen, tarieven hanteert voor deze huisjes met name die tot de hoogste op Terschelling en Vlieland behoren.

Daarom is het idee juist van hem voor een eigen veerdienst wat minder gelukkig.

Waar het bij Doeksen denk ik aan mankeert is goed overleg met de eilanders.

Als je dat doet, en heer Melles is daar mee begonnen lees ik, heb je dat gemopper niet of veel minder.

De reactie van Doeksen op de autotarieven is daar een eerste voorbeeld van

Natuurlijk moet Doeksen met de wensen van de eilanders rekening houden, alleen denk ik dat deze wensen niet altijd even ealistisch zijn.

En wat Vlieland betreft, een fantastisch eiland met een fraaie veerboot, misschien wel de mooiste van het hele waddengebied.

Leen

• Varia

Juist Leen, count your blessings zeggen ze in Frankrijk.

• Passagier

Beste Leen,

Jij hebt veel verstand van de rederij Doeksen.

Kun jij dan uitleggen waarom de rederij elk jaar 20.000,- euro boete betaald aan de Kamer van Koophandel voor het niet bekend maken van de winst- en verliescijfers.

Is dat misschien om dat wij niet mogen weten dat de rederij Doeksen jaarlijks een winst van rond de 2.000.000,- euro maakt op de veerverbinding met de waddeneilanden.

Graag jouw deskundige mening.

Een passagier