Molen

• Robin

Dat valt jou weer op..

Dat moest natuurlijk de op vlieland geboren en getogen bijstandsmoeder zijn…

Bedankt…

Hoop dat het misverstand uit de weg is… Of begreep je stiekem de strekking wel?

Groetjes

Robin

• Drinkbaar Nederland

tuurlijk mag je drinkbaar zeggen,

maar ik heb niet gezegd dat jij in het bijzonder zegt dat ondernemers inhalig zijn of dat je wilt dat jullie van het toerisme afkomen, dat is ook niet mijn bedoeling geweest. Ik heb echter wel gezegd dat dat op vlieland vaak geroepen en gedacht wordt. maar ik heb wel een vraag voor je: hoeveel mensen van de vlielander beroepsbevolking hebben er een baan bij een van de vlielander ondernemers? die mensen leven toch ook van het toerisme? en zijn het dan daarom niet alleen die paar ondernemers hun geld verdienen aan het toerisme? zeg het me maar als ik er naast zit hoor, maar wat ik weet is dat 80% van de vlielanderer beroepsbevolking hun geld verdiend in het toerisme.

Ik ben het wel eens met je wanneer je zegt dat vlielander ondernemers vaak denken dat toeristen alleen voor hun zaak naar vlieland komen (ik kom tenslotte ook niet alleen om in de kroeg te zitten…) maar als mensen in de accomodatie van een van de vele ondernemers logeert is het voor een klein deel ook wel waar.

En stinger: die jongen ben ik inderdaad ja.

• linda

Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik kom al 26 jaar op Vlieland en er is al een heleboel veranderd en niet altijd ten goede. Maar het is en blijft een geweldig eiland met fijne mensen en een prachtige natuur.

Dus we komen snel weer.

• Robin

Hartstikke gezellig..

• roelof

Beste Stinger

Een man naar m`n hart.

Alleen:

die bijna net zoveel liefde voor het eiland hebben als de bewoners.

BIJNA ??

misschien was de tekst:

die minstens zoveel liefde voor het eiland hebben als de bewoners.

beter geweest.

Roelof

• drat

he drat

zeker een slag van de molen gehad doe niet zo pafferig luister eerst maar eens naar wat er gezegd wordt ooit een vlielander horen praten laten zij eerst maar dan kom jij

de wiekslag

• Margriet

Nu weet ik het zeker,want humor heb je ook niet.

Een Terschellinger dus.

• femke

Hee Stinger,

wauw, ben onder de indruk van je betoog,

en vind dat je helemaal gelijk hebt.

Ik zou wel eens willen weten of andere vlielanders die hier kijken

dat ook vinden.

Kijk met plezier en belangstelling uit naar je volgende bericht.

Liefs,

Je femke