vlieland

• ad

ger je bedoelt het vast goed. echter met mijn hoofd is niets mis. ben vele zomervakanties op vlie geweest. maar de laatste jaren was het op stortemelk echt niet leuk meer vanwege te vol en te dicht op elkaar. de advertentieslogan ‘rust en ruimte’ wordt door de exploitant grof geweld aangedaan. dus ik kom niet meer in de zomer. groetjes ad

• schatbegraver

de winter is ook fantastisch hier, alleen maar hopen dat niet iedereen dat ontdekt.

• centraal Buro Statistiek

Je bedoelt ook dat je leest dat die “burgemeester” van Vlieland verdwijnt?

Ok, ik begrijp je, ineens is je dag goed.

• willem

Moet je nodig rond gaan vertellen! Sufferd

• de rust himself

ja, wie komt er dan ook in de zomer naar vlie als ie van rust en ruimte houd, ga dan naar alaska. tuurlijk is t druk in de zomer. bouvak van t noorden duurt maar drie weken, dus t valt allemaal wel wat mee. ga ‘s lopen in t bos, of op ’t strand… en bekijk dan eens de foto's van een willekeurige badplaats aan de noordhollandse kust. wat nou druk. lekker naar pad van 20 100 meter lopen, hé ik zie daar iemand.

maar als je dat druk vind moet je vooral lekker thuis blijven, geeft weer wat ruimte!

van t zomer was er op de tv dat het strant vol was….elk strand was vol… wie durft vlie dan nog druk te noemen, tja kudde dieren zoeken elkaar op, maar dat hoeft natuurlijk niet

• Drinkbaar Nederland

precies!!! natuurlijk is de camping in die paar weken bouwvak heel druk, maar zelfs in die periode kun je op vlie rust en ruimte vinden. ga gewoon het strand op of de duinen in en dan zijn er genoeg plaatsen waar je nauwelijks mensen tegenkomt. en als zelfs dat nog te druk is moet je inderdaad maar naar alaska…

• mirjan

Waarom niet vertellen? The more the merry!!willem schreef:

>

> Moet je nodig rond gaan vertellen! Sufferd

• Willem

Schatbewaarder schreef dat het in de winter ook mooi was op Vlieland.Aangezien hij hoopte dat niemand dat zou ontdekken,met andere woorden dat hij liever geen gasten ziet op vlie.Dan had hij het ook niet moeten vertellen dat Vlieland ook mooi is in de winter.Dat bedoel ik er mee.!

• ad

beste mensen,

natuurlijk hebben jullie allemaal gelijk. ik had dan ook geen klacht over de drukte in de winter of de drukte op het strand, het bos op op de vliehors. daar is het allemaal dik in orde. ben ik helemaal met jullie eens dus. echter ik kom niet meer vanwege de drukte op het kampement stortemelk. na een wandeling of een frisse duik in de heerlijke zee bij vlieland wil een mens ook op zijn gemak een pilsje kunnen drinken voor zijn tent in de ondergaande zon. op stortemelk is dat onmogelijk want hutje mutje. ben benieuwd wat de brandweer van de brandveiligheid vindt tijdens de drukke weken op stortemelk. wat over de afstand tussen de tenten in de gebruikersvergunning staat. of is hier niets over geregeld.?

groeten ad

• Mien

Hé Ad,

Als het je allemaal zo tegen staat op Stortemelk, waarom ga je dan volgend seizoen niet lekker op Lange Paal staan….?! Je bent niet verplicht om je tentje op Stortemelk te zetten hoor!