vlieland

• magie

de dominee gaat weg

de dokter gaat weg]

de burgemeester gaat weg

de zeeman gaat weg

wie loopt er nog meer weg?

• Vlierevluiter

Vertel het maar..

• Muzikantje

Sinterklaas is ook net weg!

• willem

Ik heb liever dat de dominee gaat als de zeeman!

• jerry s

Het kamp gaat dicht.

• Mien

De Oost-Vlieland gaat weg…. (maar dat is vooralsnog alleen maar positief dacht ik zo)

• ad

hallo, ik ben twee jaar geleden al voor het laatst geweest. vlieland is in de zomer gewoon niet leuk meer. te druk. ad

• nils

Maar drijfhout is terug!!!

www.drijfhout-vlieland.nl

• ger

ad beste man dat zit in je hoofd doe er wat mee en koop nog eens een boot kaartje tis een retour je kunt weg wanneer je wilt

maar misschien even blijven is ook leuk misschien lukt het dan.

.

• F.Finn

alles is aan verandering onderhevig ,los laten van het oude betekend vaak ook ruimte maken voor nieuwe..

dat vindt ik zo mooi aan oud en nieuw ,dat wordt echt gevierd, oude jaar voor het nieuwe. nieuwe beloftes worden gedaan wild vreemde en bekende mensen die je een gelukkig nieuw jaar toe wensen …

denk, het is de kunst elke dag voor dat je uit bed stapt of net na de koffie:)

niet alleen je vrouw of man vriend of vriendin ..,kinderen of je hond of kat het beste toe te wensen, of een goede morgen te wensen,

probeer het maar eens wat en wie je allemaal wel niet iets goeds kan toe wensen

hoeven geen hele zinnen te zijn, enkel woordje als ‘goeimoge’ , of iets dergelijks (als je het maar meent) kan al een heleboel veranderen b.v je hele dag wie weet zelfs je hele leven.;)

GOEIMORGE ALLEMAAL!!

karst alias Fryske Finn