Precariorechten

• erwin

Logisch, de Zeevaert is dicht.

Ik weet niet met welke sleper we hier te maken hebben, maar grote jongen die dat anker daar weg krijgt. Bel me maar als je je plannen klaar hebt. Zolang je niks sloopt natuurlijk en het netjes terugbrengt.

• slepers

Ja de waarheid doet soms wel eens wat pyn, en wat persoonlyk worden betreft dan mag de heer Pokkedal wel 3 handen in eigen boezem steken.

Nou op 31 maart gaat het anker uit de tuin.

• observer

Jezus nu gaat B. ook al moeilyke woorden gebruiken, en dat voor iemand met 5 jaar mavo (2klassen) we krygen regen, want bokkedal is zo druk.

• Bertus Bokkendal

Ben je wat versuft door je medicijnen,want je schrijven gaat er niet echt op vooruit,3 handen?? en over het anker weg halen, je bent van harte welkom,maar ik denk niet dat je( of moet ik jullie tegen jou zeggen) de kracht en moed hebben.

Maar ik wacht af

• nyla

gezellig sfeertje hoor

probleem al opgelost is het anker al weg of is het uiteindelijk een 1 april grap

• observer

vanacht gaat het anker uit de tuin van mr Bokkelul let maar eens op Morgen zal ales anders zyn. Zie hem zitten de hele nacht loerend achter het w.;c. raampje Bok fore bokkelul. Komt stemt allen.

O.O.O.

• v.d.langebent

jy snapt het.

• Bertus Bokkendal

Observer ik ben geen meester in de rechten(mr) maar slechts zeeman

Maar als je vanacht van Den Helder naar Vlie wil komen,wens ik je succes,het is 0930 laagwater,dus trek je wandel schoenen maar aan

Bro

• v.d.langebent

He he .

H.

• Bertus Bokkendal

Je had me wel op de kast,k`ben morgenavend in nijediep,moet een bootje weg brengen van Harlingen naar leixoes,nog maar net tuus maar ja,de zee roept,en de bank schreeuwt,komen over de boontjes,bel je een uur of 6,pikheet met een versnapering?,k`werk nu voor je buurman.

mazzel bro

Bro