Precariorechten

• Obserfer

het hele zaak draait om bloembakken hangend aan voorgefels van EIGEN huizen in de dorpstraat wat niet draait om terassen enz.sinds waneer is een oud roestig anker cultureel ervengoed en wat heeft een vlagmast met een buitenlandse-vlag te maken met Vlieland, En in die kersttal opgebouwd met kerst door kerkpleinmakrameeers ontbreekt de ezel of woont die er vlak achter op numero 4.

O.

• Willem

Er is al eens eerder gevraagd of hij voor ezel speelde,maar toen werd hij kwaad!

• Bertus Bokkendal

wat zijn voorgefels,Obserfer,is dat het zelfde als een esel.

Of ben jij ook zo`n bloembak artiest.

En ik zie tot mijn grote plezier dat willem ook weer onder z`n steen vandaan is gekropen,ja dat heb je met het voorjaar dan komt al het ongedierte weer tevoor schijn.

BB

• slepers

Een open invitatie om dat roestig anker een ander plek te geven met oudjaar dus.

• Bertus Bokkendal

Slepen gebeurt na 12 uur dus het is dan al nieuwjaar,maar je bent welkom om het weg te halen,maar meestal zijn jullie er te lui voor en zitten jullie de hele nacht met je puisterige bibs in de zeevaart die groninger koekebakker z`n zakken te spekken

BB

• slepers

We zien je daar trouwens weinig, of was je daar de toegang ook al geweigerd.

• Bertus Bokkendal

Nee ik besteed m`n geld liever aan nuttige dingen,zoals een anker.

En trouwens met z`n hoevelen zijn jullie eigenlijk,jullie noemen jezelf slepers en je zegt wij zien je niet veel in de zeevaart,of ben je maar in je eentje en praat je met je zelf,voor die kwaal hebben ze ook vast wel een naam,en je kunt het goed onderdrukken met medicijnen

• slepers

Er zijn ook medicynen voor verregaande drankzucht. En wat die die kwaal betreft dat noemt men schizofronie, en ook de Koningin spreekt in meervoud dus..tot ziens in de Zeevaart, als je kroegverbod om is, en wie geeft er nu geld voor een oud roestig anker, zeker iemand met het I.Q. van een Vleestomaat.

• sjoerd

Zeg stuifzwam….wat ben je weer lekker bezig!

let eens op jou aso-gedrag

• Bertus Bokkendal

Schitzofronie??? is dat je zuster,en het is erger gesteld met je kwaal dan ik dacht je begint je nu al op gelijke voet te zetten met de koningin.

Maar ik stop met jou deze discussie,ik ben niet persoonlijk,en jij wel.

Maar dat is waarschijnlijk een van de symptomen van je ziekte,dus zielepoot

de mazzel