Brand in Mei

• femke

Pffffffffft, nou ja zeg,

ik snap die woordgrappen echt wel hoor, maar in dit geval is de woordgrap bij mij een grens te ver, te grof.

En daar reageer ik dan op, (en dan ben ik meteen heet van de hei, (volgens Stoker???) Ha ha, ik ben niet van de hei, maar hij maakt me wel eens heet in het duun, nou goed??)

genoeg erover, terug naar het onderwerp;

iedereen die dus een meibrand wil, kan dat gaan vragen bij de gemeente en/of staatsbos en dan maar es kijken wat er mogelijk is.

groet,

femke

• anoniem

ja, ik als puber zit daar ook wel op te wachten. gewoon een vette berg met hout. net zoals ze toen in 1999/2000 wouden doen. maar wat te veel rookte:s.

• schatbegraver

Wel Femke, uiteraard zijn er genoeg mensen voor te vinden maar op het prikbord zit slechts een klein gedeelte van de geinteresseerden. Wil je echt iets tot stand brengen, kom met een petitie, vraag spreekrecht aan met een voorstel in de gemeenteraad 31 januari. (of laat dat doen).

Het is inderdaad waar dat er een aantal nieuwelingen in de raadsverkiezingen mee doen maar die zullen denk ik stiekum eerst vooral bezig zijn met hoe te handelen en wat te leren. Voor iedereen de kennis van zaken heeft die nodig is om dergelijke dingen te regelen ben je die anderhalve maand denk ik ook wel verder. Eén ding is wel zeker, wacht niet tot het laatste moment met actie ondernemen, er zijn vergunningen voor nodig en ontheffingen misschien, dat kost altijd tijd.

Succes, trouwens, van mij mag het doorgaan hoor!

• vlieland forever

Schatbegraver, zit jij niet dicht bij het vuur om je in te zetten voor de meibrand. Probeer het eens op 31 januari tijdens het spreekrecht. Succes

• Varia

Wat een geouwehoer, maak een bult en steek aan die bende.

V.

• vlieland forever

Zo hoort het.

• M.Kever

Heb een broertje dood aan die kelere vuren.

Meikever.

• Tsja...

Een burrie met visie dus.

• Drinkbaar Nederland

misschien hebben we mazzel met de nieuwe burgemeester, met oud en nieuw mochten de brommers immers gewoon rijden.