oud en nieuw

• vlieland forever

Ben benieuwd hoe groot het vuur zal worden, en vooral hoeveel Vlielanders

(eilanders) er aan mee zullen doen. Hoe groot is de drang om tradities in stand te houden. Wordt er niet alleen over gepraat of gaan we ook aktie ondernemen.

• Schuurdeur

Van een zeer betrouwbare bron heb ik begrepen dat de schuur met oud en nieuw open is. Het schijnt dat er zelfs een paal is voor de mensen (lees vrouwen) die graag willen paaldansen.

• Jorick

Wederom moet ik in de pen (paal) klimmen, waarom altijd dat sexistische gedoe tijdens deze nachtelijke bachanalen. Waarom niet een leuke drikusman op klompen gedanst of de aloude bokkenröck.

Groetjes. Jorick.

• Schuurdeur

Hallo Jorick,

We zijn helaas genoodzaakt om seksistische activiteiten te ontplooien daar onze plaatselijke drikusman om 20 minuten na middernacht al straalbezopen op bed ligt. De paaldanseressen mogen natuurlijk wel klompen aan tijdens de activiteiten in de paal, daarbij ondersteund door klanken van de geitenbeat want bokkenrøck is toch echt iets van de vorige eeuw.

S.

• Margriet

Ik denk dat we moeten beginnen met het aanvragen van een vergunning bij de gemeente,want dat is toch onvermijdelijk.

• Margriet

Zeg Jorick als je het allemaal zo goed kan bedenken waarom kom je zelf niet?en vergeet je klompen niet.