Voor wie het weet of zich aangesproken denkt.
Wie kan mij vertellen wat er waar is van de geruchten,dat de brommers en de schuur niet doorgaan.
Margriet.
Het zal eens tijd worden, al dat gedoe met uitlaatgasuitstotende monsters, had allang verboden moeten worden, net zoals het afsteken van vuurwerk dat niet alleen een geweldige aanslag op het millieu betekent maar ook de kinderarbeid in China in de hand werkt. Gaan we aan werken. Na het schietgebeuren van Vlie gekregen te hebben, gaan we nu voor een brommerloos oud en nieuw. En al dat drankzuchtig gedoe in die schuur moet ook over zijn. Namens Groen Linkser,
Jorick en Jannecke
hahaha, hee Brommerpiloot,
je leest toch wel dat J&J grappen maken?? Niet zo serieus joh.
Als alle brommerpiloten en motormuizen nou gewoon zich verzamelen zoals altijd en zich gewoon aan de afspraken houden dan gaat 2006 dus gewoon beginnen zoals het hoort. (denk aan: er is oorlog en er gaat niemand naar toe…, maar dan dus in omgekeerde vorm)
Johannes de Boer, die 1 van de uitvinders van dit fenomeen was ooit, zou niet akkoord gaan (als hij nog hier zou zijn) als deze traditie ook om zeep geholpen wordt.
Over tradities gesproken; wordt het niet tijd dat er een werkgroepje komt om de 1 Mei Brand maar weer eens in ere te herstellen.
Als er allerlei kerst en paasbranden mogen woedden in het gehele noorden (skylge incluis), dan moet die Mei Brand toch ook gewoon weer mogelijk zijn.
Iets voor ABV aspirant raadsleden om stemmen mee te winnen???
wat een geneuzel!!! Oud en nieuw is gewoon HET feest van vlie (en opkleden natuurlijk) en dan dat gezeik dat de brommers niet mogen?? onzin!! Juisteen supergaaf gezicht, gehoor en gevoel als al die brommers voorbij komen!!! Enne wat betreft de schuur die mogen ze van mij wel elke dag open gooien!!! Super gezellig, dus groenlinksers…. ga maar ergen in een hutje op de hei zitten en genieten van de rust de brommerloze en kinderarbeidloze n8!!! Veel plezier;)
Enne Vlielanders jullie heel veel plezier!!! Ik ben er helsaas dit jaar niet bij!!!
Groeten een oud vliebewoner!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?