snackbar

• Drinkbaarnederland

nou, het is in zoverre een heet hangijzer dat ik absoluut niet meer in zijn zaak wil komen, omdat de kwaliteit ver onder de maat is, en ik ga ook zeker ergens anders heen. en of dat gezanik nodig is: laat ons lekker zanikken! en als je er last van hebt lees je het toch lekker niet! ook ga ik er vanuit dat als je zegt dat wanneer klagers zich niet bekend maken dat het dan niet over mij gaat, ik vermeld immers mijn e-mail adres en ik heb me ook al meerdere malen bekend gemaakt op dit prikbord.

wie is trouwens superduck???

• vlielandrulles

niet zo ouwe horen meeer op het forum over de vetput

zo is wel genoeg geweest mensen met ouwe hoeren

mvg vlielandrulles

• jannie

is er iets gebeurd ofzo dat zn motivatie is weggezakt? Ik heb er best goed gegeten een jr geleden, daarna in het najaar nog een keer was idd al iets minder, maar aan de vaste wal kan het nog veel minder hoor, wat ik alleen niet snapte was de nwe uitrusting binnen van die zelfgemaakt e houten panelen vond ik echt niet mooi, het jaar daarvoor zat er standaard materiaal in en ik zou toch liever dat weer zien, je kan het beter wat warm en algemeen aankleden lijkt mij. maar goed ik wens een ieder het beste voor hem/haar.

• Jan

Alleen de naam al ! (vetpot) klinkt al niet al te fris.Komt overeen met vreetschuur!

Jan

• Gemiddelde Vlielander

Dit is echt de gemiddelde interesse op Vlieland, de snackbar ! Ik zou zo zeggen, ga zo door, discussiepunten te over:

Fricandel speciaal

Lihan boutje

Papatje oorlog

Berehap

Loempia

etc, etc

• ikke-en-jij-niet...

HOU VAN T SMULPUNT!!!!!!!

goedkoop….lekker…goede service…kwam al niet meer bij de vetpot omdat ze op t bord…SOFTIJS hadden doorgestreept…na dan heb je t bij mij al gedaan..

vind t ook beter dat ze tot 1 uur op zijn en niet zo als gj om half 10 terwijl er op t bord 11 uur ofzo staat…je slaapt al uit wrom dan ook nog vroeg op bed???maja ik heb weer eens genoeg gezeurd…freek en mede werkers…succes…groetjes ikke-en-jij-niet…

• Drinkbaarnederland

nou, alle gedachtes die die naam oproept worden in die tent ook zeker bevestigd!

• Robin

Dit gaat veel te ver!!

Jullie moesten je de ogen uit de kop schamen….

Ik hoop voor jullie dat je nooit in een positie komt dat je overgeleverd bent aan het volksgericht Vlieland. Wat achterbaks en genadeloos zeg!!!

Welkom op Vlieland!!!! Bah…

• mijn naam

nou zeg. dit vind ik echt wat te ver gaan. nix beters te doen? zit die jongen niet zo af te zeiken.

• weert G

Het gaat hier toch niet om een 4 sterren restaurant. lekker vette hap! tja 's zomers ist een beetje druk. En wat betreft de openings tijden: Laten we niet vergeten dat de oude “richel” de hele winter aan t geld tellen was op een veel warmer eiland!