snackbar

• Vlierefluiter

Dan zul je contact op moeten nemen met Freek ;)

• Goeiedag

Alvast van harte gefeliciteerd Freek,doe je best zou ik zeggen.Is jou wel toevertrouwd.Kwaliteit is het belangrijkste ingredient voor zo'n bedrijf. Helaas weet jouw collega niet hoe hij dat schrijft of uitspreekt.Die jongen is werkelijk te lui om op te staan s'morgens. Denkt niet aan friet bakken of een salade maken maar alleen aan surfen en @!#$

• vlieland

ja inderdaad goeiedag daarv was inderdaad te lui voor maar zullen zien wat freek er van maakt

gr vlielandrulles

• prins bouwe

dit lijkt wel op brood nijdt en dat in een snackbar wat zijn jullie vervelende mensen

om op zon manier met elkaar om te gaan

gun een ander ook wat en kijk een s naar je zelf

• Drinkbaarnederland

wat zou het toch fijn zijn als er een andere snackbar komt, hoef ik tenminste niet naar de camping om patat te halen!! ja, inderdaad! zelfs op de camping is het lekkerder! is dat niet veelzeggend?

• Vliekoerier

nou is goed voor het eiland en gj hoeft niet zoveel personeel meer in te huren en hij kan zelf langer op bed blijven liggen nou FREEK succes en gj aan de haal met die fles gr Vliekoeriervlieland schreef:

>

> als freek slim aan pakt ….niet zo bende als de vetpot dan

> kan de vetpot de deuren sluiten ??

>

> mvg vlielandrulles

• superduck

Hoe iemand zijn bedrijf runt is kennelijk een heet hangijzer, als iets je niet aanstaat ga je toch ergens anders heen, dat gezanik is niet echt nodig. Zegt ook meer over degene die dat doet dan over gj, sneu alleen dat iedereen weet wie gj is en dat de meeste klagers zich niet bekend maken.

• .......

En daar komt ook nog eens bij,

dat ´t smulpunt een stuk goedkoper is

bijvoorbeeld:

´t smulpunt een frietje met: 1,45

de vetpot een frietje met: 1,80!!!!

ik weet wel waar ik voortaan heen ga….

• VLIEtjuh

haajhaaj allemaal!!

't smulpunt is super lekker!!

en GOEDKOOP!!

een goed voorbeeld voor GJ!!

en een super groot minpunt aan GJ is dat hij HEEL VROEG SLUIT!!

kusjaah!

• Frieda

Net als jij dus Superduck!!