Ik zoek Koningin Wanda

• broeder bouwe

tja

• den enden

en marian pas jij maar op

dat je niet verslikt in de alcohol

en verstikt in de rook

in je eigen kwaadsprekerij

• marian

waar slaat dit nou weer op?

• Van der Decken

Toen geschiedde het verraad in het holst van de nacht, waar koninginnen en monniken elkaar voor de prijs van een schelling uitleverden aan de woedende bevolking. Bungelend in de manestralen aan de takken van hun eigen stamboom, werd men uitgehoond en bespot, riep men onheil over zichzelve af en hen wier kostje leek gekocht werden het slachtoffer van hun eigen gekonkel. Majesteit Wanda, de stamvrouwe Marian en broeder Bouwe zullen zich verenigen en opnieuw tot stand brengen wat jaren geleden werd vernietigd door tweespalt.

Van der Decken.

• Robin

Wordt het niet weer eens tijd voor een beetje censuur!!!

Dit zijn nu net van die dingen die je recht in iemands gezicht moet zeggen, en niet annoniem op het prikbord.

• K.B.

Is dit niet over u zelf uitgeroepen.

K.B

marian schreef:

>

> waar slaat dit nou weer op?

• mijn naam

hoezo in iemands gezicht. niet als iemand dit zelf ook niet doet.

• Koningin Wanda

K.B. Ik zeg U, wee U die het waagt mijn begenadigde dame Marianne en haar zoon Robin te beledigen gelijk U doet….Gij kent blkijkbaar mijn krachten niet?

Voorwaar…binnen enkele dagen bereikt U een onheistijding..Gij veblijft binnen mijn gebied en landsdeel…hoon, spot verderf en verraad zal Uw deel zijn..de Vloek van Wanda zal U treffen !

• K.B.

oeoeoeoeoeo nu word ik bang.

• mijn naam

Kijk nou maar uit wat je zegt koninin wanda. Een echte koningin ben jij iniedergeval niet. Die denken na voor ze een vloek uitspreken over mensen. Enne wie goed doet, goed ontmoet. Ben benieuwd wat jou te wachten staat….