nou, ik houd in elk geval ook wel van een borrel…..
dit slaat wel alles hoor man hoe kom je erop de deur naar vlieland staat altijd open
ben geen kampslaaf of zoiets hoe haal je onder je haar vandaan iedereen leeft gelukkig hier in vrijheid zelfs de achterdeur staat open waar zeuren jullie eigenlijk over er wordt nog een burgermeester gevraagd wat mij betreft ben je niet gekozen
ik zing het er wel uit letterlijk en figuurlijk heb van niemand last toon respect wees vriendelijk en vraag eens de weg dan kun je dwalen en gewoon dag zeggen tegen iedereen die je tegen komt in al de glorie wat mij betreft zit iedereen in het nul hoef je ook niet te veroordelen,wat een rot woord,laat een ieder in zijn waarde geniet ervan of anders maar niet je kunt altijd nog naar het strand om uit te waaien en als er iemand aankomt waarvan je denkt dat is een 1-of een 2-of een 3 dan krijg ik kampgevoelens als je begrijpt wat ik bedoel doe niet zo rot er is ellende genoeg probeer te genieten en anders praat en met een mens in plaats van letters woon op de middenweg no 5 zit ook wel eens voor huis als het mooi weer is en dat hoef ik niet te spelen
groet ger
tot het dan
Helemaal gelijk Robin waarom denk je dat ik verhuisd ben niet omdat ik toe was om een andere vrouw of weet ik veel wat.Nee het ging om de realiteit die ik ondervonden heb dat het eiland duurder werd en ook omdat m'n baan op de tocht stond .Je weet dat ik 2 dochters heb en die zijn duur in onderhoud en dat ondervind je zelf ook met je kinderen,het is niet dat alleen wat dacht je als ze naar de wal naar school gaan moet je een kostgezin gaan zoeken voor 180 euries in de week want voor minder doen ze het niet alsof je een kostgezin koopt dat kan nooit de bedoeling zijn.Nee geloof me maar het word echt een yuppe eiland diegene die zelf nog niet zien zijn de mensen die echt bekrompen zijn en teren van de bijstand of hun handje omhoog houden terwijl wij maar betalen aan verschillende instanties.Hoe krom is dat terwijl jij werkt oftewel jij bent noodgedwongen om een baan aan te nemen strijkt iemand anders met de eer met z'n uitkering lang leve de lol.
En zo komen er steeds meer import te wonen ivm korte seizon baantje in de horeca en daarna in de ww en lang leve de lol of te beroerd om een andere baan te zoeken aan de wal,want zulke gasten blijven en daar werk jij en ik voor.
vr.gr. Zwarte Willem
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?