Houden zo.
Wat een gezeur hier zeg. Je bent toch veel voordeliger uit in het buitenland dan naar die eilanden. Wat is daar nou te beleven afgezien van dat namaak-Woodstock op Terschelling? Een paar opgezette zeehonden in zo'n muf natuurmuseum en afgezakte alcoholisten in van die gedateerde stinkende kroegen, gatver.
Om er te komen moet je voor die hete overvolle stinkboten net zoveel betalen als een busreis naar Spanje. Dan dat gezaggerein in die zogenaamd restaurants (altijd hetzelfde) en die ouderwetse kruidenierszaken waar je 3 Euro betaalt voor wat verrotte tomaten.
Nee, voor mij even niet, vooral niet na dit gezeur.
wat een allemachtig afzeik programma is dit, waar is dit voor nodig,ga gewicht heffen of zo of ga hard lopen langs het strand, ik wordt hier niet vrolijk van steek je energie ergens anders in plaats van dit stoel gebeuren, lach eens tegen je zelf kijk eens in de spiegel en glimlach, daar wordt de wereld beter van zeker hier op vlieland ,onder het motto laat de gasten tot mij komen, wees blij dat we hier op vlie wonen ga anders in een praat groep of zo kun je je ei kwijt als het weer voorjaar wordt, wel nu, dat zal wat worden wie het eerste ei vindt, dat jullie niet flauw worden van jezelf met deze onnodige prietpraat.eigenlijk vindt ik dit schandalig en dat je dit niet kunt maken,het lijkt wel op vliehorsjes pesten,wees wijzer in je zelf geniet,dan kunnen de vogel terk weer beginnen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?