Havencam(verplaatsen?)

• Harrie

Patu en andere posters,

Nu dat de VVV ook ADSL heeft is het inderdaad de bedoeling om een webcam aan te leggen die vanuit het VVV kantoor uitkijkt naar de aankomst van boot.

Deze afspraak is al een hele tijd geleden gemaakt, maar het wachten was op de ADSL aansluiting. Nu die up-and-running is gaan we het binnenkort van start. Waarschijnlijk wordt het in eerste instantie geen beweegbare cam, maar gewoon een statische, maar wel een die redelijk frequent (ik denk 1 keer per minuut) een foto maakt zodat het ‘gebeuren’ bij de boot goed te volgen is van afstand.

Harrie

• Robin

Hallo Harrie..

Mag ik dan voorstellen om elk uur een frame in de history te doen, dan heb ik in de nachtdienst nog even de kans om visueel de dag op Vlieland door te nemen.

Bij voorbaat dank.

Groeten

Robin

• harrie

Ha neef Harry.

Zag je op mn e-mail. Phillipijnen ook niet slecht, 29 graden las ik op de Doeksen site. Leuke informatie trouwens. We hebben 3 Phlippen a.b. Twee uit Cebu en een uit Manilla. En wat dat avonturen meemaken betreft, dat is door die arrogante, paranoide, tering Bush mooi naar de kloten geholpen. We hebben nu te maken met het ISPS, hoef verder niks meer te zeggen zeker. Niet meer het geluid van naaldhakken op het sloependek. Iedereen die het schip nadert, familie, bezoekers, dames van vederlichte zeden, worden als aanhangers van Bin Laden beschouwt en behandelt.Zelfs de scheepsjood wordt gefouilleerd, de thinner als potentiëel massavernietigings middel in beslag genomen( Yuzhny, Ukraine) en het vervoeren van een bak sojaschroot is uiterst verdacht, veroorzaakt oprispingen en gasvorming bij koeien.

Nou, genoeg geraasd, tot ziens/horens.

Harrie.