Hoe lastig is het om een vlielander te leren kennen...

• Tanja

Rene,

Leuk om te lezen dat mijn verhaal je geinspireerd heeft om aktie te gaan ondernemen.

Ik wens je er heel veel succes mee !

Het vervolg van mijn ‘lovestory’ kan nog wel eventjes op zich laten wachten. W.s. ga ik in november weer voor een week naar Vlieland en ik denk dat ik afwacht wat er dan gebeurt……

Maar….als mijn gevoel nog hetzelfde is ga ik hem dit keer beslist wel aanspreken .

Groetjes,

Tanja

• Bien

he Tanja,

Heb met een glimlach je verhaal gelezen. Wat blijft het toch een bijzonder eiland zeg, dat het zo iedereen in de ban houdt.

heel veel succes met het vinden van je vlielander.

Bien

• mij

Wat een mooi verhaal..een feest van herkenning!! Ikzelf heb het gepresteert om voor de tweede keer verliefd te worden op ‘n’ vlielander..en ik ken het gevoel maar al te goed. je tranen verdringend.. de kade afspeuren.. ergens toch ook wel een heerlijk gevoel :D

Heel veel succes met je zoektocht! En als het ‘meant to be’ is kom je elkaar vanzelf weer tegen..vertrouw daar maar op! Maar geef het tijd..ook al kan je niet wachten!

Hou ons op de hoogte!

Liefs van mij

• Pieter Sipkes

Pas op voor Vlielandse Mannen. Ze staan nu niet bepaald bekend om hun monogamie. De badgast is hun prooi. Je bent gewaarschuwd.

• ger

ik ging naar ameland want daar gebeurt het zelfde