Hoe lastig is het om een vlielander te leren kennen...

• Tanja

Nou Jonathan,

ik ben het helemaal met je eens, behalve dan dat stukje over het niet teleurgesteld worden. Daar heb ik - geloof ik- toch iets andere ervaringen mee .

Toch schijnt dat mijn instelling niet erg te beinvloeden want iedere keer stort ik me toch weer vol overgave in het volgende “avontuur”.

Ik wil je vast een geweldige tijd op Vlieland toewensen.

Doe ze de groetjes van mij en zeg maar dat ik gauw weer kom.

Tanja

• Tanja

Tja ,

ik weet wel hoe hij heet maar ik geloof niet dat hij e-mail heeft bovendien had ik liever eerst wat meer van hem geweten zoals bv. of hij inmiddels niet al ontzettend gebonden is en of hij wel geinteresseerd is.

Zou het ook niet zo zijn dat wanneer een Vlielander een gast(e )leuk vind, zelf snel “ contact zou leggen” aangezien hij weet hoe kort de meesten op het eiland verblijven ?

Groetjes,

Tanja

• Tanja

Tja ,

ik weet wel hoe hij heet maar ik geloof niet dat hij e-mail heeft bovendien had ik liever eerst wat meer van hem geweten zoals bv. of hij inmiddels niet al ontzettend gebonden is en of hij wel geinteresseerd is.

Zou het ook niet zo zijn dat wanneer een Vlielander een gast(e )leuk vind, zelf snel “ contact zou leggen” aangezien hij weet hoe kort de meesten op het eiland verblijven ?

Groetjes,

Tanja

• Tanja

Tja ,

Groetjes,

Tanja

• Tanja

Nou Jonathan,

ik ben het helemaal met je eens, behalve dan dat stukje over het niet teleurgesteld worden. Daar heb ik - geloof ik- toch iets andere ervaringen mee .

Toch schijnt dat mijn instelling niet erg te beinvloeden want iedere keer stort ik me toch weer vol overgave in het volgende “avontuur”.

Ik wil je vast een geweldige tijd op Vlieland toewensen.

Doe ze de groetjes van mij en zeg maar dat ik gauw weer kom.

Tanja

• maakt niet uit

ik woon op vlieland en als je weet waar hij werkt of wat er op de vrachtwagen staat en in wat voor auto hij rijd zeg het dan, dan kan ik je wel zeggen of hij nog beschikbaar is.

• maakt niet uit

in wat voor vrachtauto rijd hij dan kan ik zeggen of hij beschikbaar is.

hoe ziet hij eruit.

Tanja schreef:

>

> Stel: je hebt een lievelingsplek op aard en het heet

> Vlieland. Het liefst ga je er zo vaak mogelijk naar toe maar

> helaas gaat dat vanwege je magere financien niet zo vaak als

> je wel zou willen.

> Stel: je ontmoet een leuke Vlielander, je hebt al eens kennis

> met hem gemaakt, bij hem in de “jeep”gezeten en even zo snel

> weer dag moeten zeggen omdat de boot op punt van vertrekken

> stond.

> Stel dat je jaren later op de zelfde plek op Vlielands bodem

> een man ziet lopen. Je kijkt mekaar in de ogen en denkt :

> Huh , is dat…. En dat je hem gedurende die week steeds

> maar weer tegen komt. Meestal zit hij in een vrachtwagen of

> auto en zodoende gaat de kennismaking niet verder dan wat

> lachen en zwaaien naar mekaar. En zoals altijd gaat de week

> Vlieland veel te snel voorbij en sta je met tranen in je ogen

> op de kade te wachten op de boot die je weg zal voeren van je

> geliefde eiland, niet wetende hoe lang het dit keer zal duren

> voor je haar weer zult zien.

> En stel dan dat jij het bent die door je tranen heen

> Vlielands' straten aftuurd in de hoop “hem” nog een keer te

> zien. De man van wie je zo weinig weet en van wie je ook niet

> meer zult weten als je in al je verlegenheid aan een week

> niet genoeg hebt.

> Wat zou jij dan doen….

• Tanja

Tja, maakt niet uit,

Ik vind het om “zijn” privacy te bewaren niet zo handig om dat op het forum te zetten.

Maar……. er word al aan gewerkt ;-)

Tanja.

• Rene Klavers

Tanja,

Ik vind je verhaal fantastisch om te lezen, dit is me al zo vaak gebeurd, en iedere keer neem ik me weer voor het anders aan te pakken, maar ja dat komt HET moment en komt er geen woord uit mijn mond, behalve dan iets heel onbenulligs.

Ik vind het heel bijzonder dat jij denkt aan zijn privacy, vind het ook zeker goed je weet nooit iemand er problemen mee krijgt. Laat je ons nog wel weten hoe het afloopt. Ik heb nog een andere vraag, ik heb nl vorig jaar een jongen leren kennen, hij werkte vorig jaar dacht ik als kok in de pizzaria, maar kwam altijd 's avonds nog een biertje drinken, op welke site staan de inwoners van Vlieland, want dan ga ik naar aanleiding van het verhaal van Tanja de stoute schoenen echt aantrekken.

helaas sla ik dit jaar Vlieland over als vakantiebestemming, maar probeer in het najaar toch nog een weekendje te plannen, alleen al voor de rust, lekker drankje erbij, gewoonweg genieten dus !

• karel

http://www.adres.vlie.nl