Kuipers ziet waddeneilanden

• Wietze

Nouja dr moet natuurlijk altijd bij een leuk bericht iets van negatief bij…helaas :(:)

• mailman

Altijd maar commentaar op een ander die griep

als of je als beter weet

let eerst maar eens op je zelf, en als daar niks is op aan temerken mag je weer mee praten.

Vr Gr

MM

• Roelof

Bertus, hoewel je meestal wat ongenuanceerd uit de hoek komt moet mij van het hart dat ik dit toch wel een van je betere bjidragen vind.

De reactie`s op je bericht van de meeste anderen zijn erg op de man gespeeld en heel kort door de bocht, terwijl je bericht aan duidelijkheid niet te wensen over laat.

Bravo.

8-)

• Willem

Ik geloof dat Bertus een beetje boos is

• Charlot

misschien een beetje domme vraag en vooral erg misplaatst..het is nl niet erg positief gekleurd maaaar..nu het er toch over gaat ; ) ik wil het toch erg graag weten dus: wat is er nou waar van het verhaal dat alle mooie, grote bomen met de verbouwing van de dorpstraat zijn/gaan verdwijnen? zou ontzettend zonde zijn!!! groetjes, charlot

• erwin soolsma

Je hebt gelijk Roelof,

Als ik het stukje teruglees over de bierprijzen, besef ik dat je het op twee manieren kunt interpreteren.

• sjoerd

Bertje……is je rook om je hooft nog niet verdwenen?

• head-up

hooft….?????????

• schatbegraver

en niemand die er aan denkt om andre even een weekendje vlie aan te bieden en er een promotioneel tintje aan te geven, tsssk, normaal doet iedereen er alles aan om vlieland naar buiten te promoten, heb je een keer een “buitenaards” buitenkansje, doet niemand er wat mee, zonde….

• Hans

Weet u wel wat dat kost, zo´n weekendje weggeven?