Kuipers ziet waddeneilanden

• willem

Andrè Kuipers zag de waddeneilanden van uit de ruimte,en vroeg zich af welke idioot er zo,n groot anker in de tuin had staan.

Toch leuk om zo,n bericht van uit de ruimte te horen.

• Roelof

Dat anker ligt daar ter geruststelling van alle badgasten die bang zijn dat het eiland wegdrijft.

Mocht het zo hard gaan waaien dan kan je altijd dat anker nog uitgooien, het eind touw aan de andere kant vastmaken aan je sokkel, en Vlie blijft gegarandeerd liggen.

8-)

Ja, leuk dat de waddeneilanden zelfs vanuit de ruimte als eerste kenmerk van Nederland wordt gezien.

• willem

Het weer was zo helder dat je de mensen op de waddendijk kon zien zitten.

• Roelof

Jammer dat het vakantieseizoen nog niet is aangebroken, dan had ik er wellicht bijgezeten.

Had ik kunnen zwaaien.

8-)

Jij hebt Andre natuurlijk uitbundig toegewuifd vanaf je sokkel.

• Bertus Bokkendal

Inderdaad Andre Kuipers zag als eerst de wadden,maar wat hij op Vlie zag dat werd helaas niet uitgezonden op TV,Maar gelukkig heb ik een computer scanner en heb het wel gehoord,ik zal proberen het op te schrijven

Hij zag een gemeente ambtenaar met een camera alerlei objecten op de foto zetten,vooral eigen gemaakte bankjes en plante bakken,werden gekiekt.

Hij zag dat er een nieuwe slechtweer accomodatie boven op de brug op de veerdam is geplaatst,met glas rondom,speciaal gemaakt voor de bootkiekers die in

de WAO lopen,wel uitgerust met lift,en op speciaal verzoek van de mannen met leun muur met zachte randen.

Hij zag dat de dorp straat nog niet klaar was,en hij zag een hoop mensen(ouderen)door het zand ploeteren omdat de uiterst beleefde winkeliers het krappe loop paadje wat er nog over was toch maar vol hebben gezet met stoelen,klererekken,en uiteraard de al om beroemde ansicht kaart rekken,maar de show must go on zallen ze wel gedacht hebben.

Hij zag ook dat de bier prijs enorm naar beneden was,nu kan het ineens wel,jaren hebben ze(de kroeg bazen)ons verteld dat er zelfs al vraag je 2 euro voor een biertje er nog geen winst gemaakt werd,en nu kan het alle maal voor 1,60,dus hebben ze toch maar mooi 3 jaar lang de kluit belazert

Ja hij zag nog veeeeeel meer,maar dat komt later

BB

• willem

voel je je aangesproken Bertus?

• sjoerd

Reageer eens positief man …Zit niet overal op te kankeren.Je spuugt je gal wel overal op hoor.Denk eens met die amtenaren mee,die hebben het ook niet makkelijk,en zeker niet op Vlie.Ze moeten het geld toch ook ergens kunnen vangen.

• erwin

Wat betreft die bierprijs, moet je niet alles over één kam scheren. De ene ‘kroegbaas’ is de andere niet! Je lult net of het een pact is.

• Drinkbaar Nederland

waarom al die aandacht voor bertje? wie neemt 'm nou serieus????

• sjoerd

ik dacht dat ik met een volwassen persoon te doen had.