eten

• CJ

Vlieland mist een Chinees. Daarom gaat de meeste Vlielanders na een dagje wal nog even vlug langs één van de vele Harlinger Chinezen voordat men aan boord stapt. Ik denk dat als één van de die Chinezen een dependance op Vlieland opent, er best veel klandizie zou zijn.

En die Pizzeria op Vlie is zo ongelooflijk slecht. Het is gewoon een schande zoals ze die pizza durven aan te bieden. Ze zouden daarvoor geld toe moeten geven. En ik heb er geen Italiaan gezien, dus dan mag je je volgens mij geeneens Pizzeria noemen. Of heb ik dat mis?

• Bokkedal

Vreten doe je tuus.

• aavo

als ik de reacties lees dan is de verhouding kwaliteit / prijs dus ver te zoeken. Dat is de ellende met de horeca op een eiland. Ze weten dat de toeristen toch wel komen. Veel betalen en maar afwachten wat er op je bord beland. Zit ik er ver naast? De opmerking over de frikandel die tekent overigens ook wel de verhoudingen op zo'n eiland. aavo

• smikkel smul

Neem eens een pizza in de Bolder, die zijn super lekker en dus stukken beter dan de pizza's van scalini. In badhotel bruin kan je ook erg lekker eten, maar daar is het inderdaad een beetje duur. De spare-ribs van de stern zijn (meestal wel goed), maar de bediening laat zwaar te wensen over. En ach ik zeg altijd maar zo; de liefde voor vlie gaat niet door de maag. Eet smakelijk en geniet!!! aavo schreef:

• aavo

De liefde voor Vlie gaat niet door de maag !!! En daarom kom ik, na jaren, weer eens naar het eiland. Wie weet zijn de pizza's van De Bolder nog niet op. Overigens vind ik, op grond van wat ik lees, dat de Vlielander horeca zich moet schamen.

• Master SWZ

Bij zeezicht kan je echt onwijs lekker eten….

ze hebben daar echt een geweldige kok :-)

en het personeel is ook super

dus echt een aanrader

• Tigerwoods :-)

Aah je weet gewoon niet wat lekker is.

ik heb twee weken geleden bij zeezicht gegeten en het was heerlijk.

ik zou niet weten waarom je mensen daarvoor zou moeten waarschuwen hoor keesie

zeezicht is gewoon een goed restaurant.

• prins willem alexander

nou avoo ik zal je eens vertellen waar je echt lekker kan eten.

laats was ik op vlieland en daar heb ik heerlijk gegeten bij zeezicht.

een leuk en gezellige eettent.

het eten is erg lekker en de bediening is goed.

en dit alles tegen een goed prijsje.

ik hoop dat je er eens gaat kijken.

groetjes.

• dada

He, Master SWZ, Tigerwoods, of prins Willem,

Heb je aandelen bij zeezicht?

• friezinnetje

Lijkt zeker of ze aandelen hebben in Zeezicht.

Maar eerlijkheid gebied de mens je kunt er wel lekker eten.

En de bediening is er ook goed.

Dus dat mag wel gezegt worden.

En wat betreft de prijzen wie is in de horeca nou niet duurder geworden?

Daar moet je niet naar kijken, gewoon lekker uit eten als je vakantie hebt.

Ik ga volgende week weer naar vlieland voor vakantie.

Voor het eerst. Ben tot nu toe alleen voor twee dagen geweest.

Zal ik eens de tips gaan gebruiken.

Greets friezinnetje