Hee vuile vieze gore geitenwollen sok, ik vraag alleen waar ik pieren kan kopen en jij begint hier een milieu-offensief eikel. Mensen zoals jij hebben al genoeg hobby's kapot gemaakt om over mensen maar niet te spreken………………
@!#$
Ik was op zoek naar zeevissenmogelijkheden op Vlieland en kwam deze gekken discussie tegen. Hier wil ik wel wat op zeggen:
Hee Volkert van der Graaf lijk je wel met je maffe gezwets! Je kraamt onzin uit, want kennelijk snap jij niet hoe het werkelijk zit met de natuur. Als je je goed had ingelezen in de materie voordat je onzin ging lopen uitkermen, had je geweten dat de zeepier (ook wel slikpier) meer dan voldoende aanwezig is om zowel vissen als vogels te voeden en die paar zeevissers te helpen om lekkere maaltjes vis te vangen die ze vaak zelf opeten of terugzetten als ze te klein zijn. Men spreekt over overschot van deze weke dieren, die niet te vergelijken is met hetgeen de sportvissers gebruiken. Normaliter sterven deze diertjes en vormt hun stoffelijk overschot weer voer voor krabben en allerlei bacteriën. Het percentage wat door sportvissers gebruikt wordt in deze hele cyclus, bevat nog geen 2 %.
Waar mekker je over man? Zeesportvissers zijn vaak natuurvrienden, maken geen herrie en zijn niemand tot last. Wees blij dat ze geen motorcrossbaan voor je deur maken.
Daarbij hebben die groene leugenaars meer kapot gemaakt dan ze beseffen. Denk maar aan wat Volkert van der Graaf gedaan heeft.
Michaelo.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?