kipmetdegoudeneieren

  • roelof

    Eens, ware het niet dat iedereen zich hier als bakfietsbeheerder kan opwerpen.

    En allerlei kletskoek kan droppen, om vervolgens de echte bakfietsbeheerder met de gebakken peren te laten zitten.

    Je zou hier zelfs aan een fel anti-waddenclub/groenlinks persoon kunnen denken die (om z'n zin door te drijven) dit soort nonsens rondstrooit.

  • neefje

    Inderdaad Roelof, ook mijn gedachte. Kan zelfs een Vlielander zijn met gebrek aan aandacht ofzo. Laten we hem maar massaal negeren, dat is het beste denk ik.

  • J.L.

    he he, hebben jullie het nou eindelijk door, dat jullie hier uberhaupt aandacht aan besteedt hebben

  • amsterdammertjuhhh

    wat je zegt…..

  • Jean

    Het Griend? Waar ligt dat. Giend ken ik wel.

    Groeten van Schiermonnikoog,

    Jean Martin

  • Jean

    Nee, dat is zonde. Gooi de inhoud in zee en hou de bakfiets.

    Groeten van Schiermonnikoog,

    Jean Martin

  • keiko

    hoi Jean,

    het griend ligt ongeveer halverwege langs de vaarroute vlieland-harlingen

    het wordt eigenlijk alleen bezocht door vogels en vogelspotters en voor dat doel is er een paalhuisje op aangebracht

    nou ben ik benieuwd waar giend ligt, als het verder weg ligt dan griend dan mag jij mr. groenlinks hebben

    gr.keiko

  • Jean

    Mr. Groenlinks mag je houden, we hebben hier al genoeg milieu freaks.

    Groeten van Schiermonnikoog,

    Jean Martin

  • keiko

    dat moge duidelijk zijn, maar wat is het giend nou?

  • Jean

    Vertel jij het me. Giend ken ik wel, ben er jaren lang langsgekomen op weg naar jullie buren (vanuit Harlingen bekeken rechts van jullie). Maar het griend ken ik niet. Voor de duidelijkheid: het betreft hier correct taalgebruik.

    Jean Martin