Tut tut tut, papperdepap, wat een reacties,
op myn reactie op oude gebruiken enz. zeker tyd teveel. Allemaal in de ww na een zomer badgastje melken, toch zal er gekozen moeten worden, of het schiet, of het bad gebeuren. Ik weet al wat er gekozen gaat worden, eigenheimers dat jullie er zyn. Stiekum zyn julle het allemaal met ons eens.
Werkgelegenheid zat in de horeca,kamermeisjes, bar bediendes, noem maar op, veel meer zit er voor het gros van jullie toch niet in gezien de uitlatingen op het bord, je kan tenminste niet spreken van veel i.q. En die mavo kan wel weg, meer als geld tellen kunnen ze jullie toch niet by brengen. Van de zomer staan we weer met de bakfiets by de boot, hoe meer leden des te sneller een bomvry eiland. Hierna pakken we schelpdiervissery aan.
Nog even voor de vrolyke noot, op de wys van Freek de Jonges : er is leven na de dood:
Was t vast maar hartje zomer alle badgasten weer bloot, en ik lekker met de bakfiets by de boot.
wat moet men hier nou met een mavo z eindigen toch wel in de goot, en ik lekker met de bakfiets by de boot.
Al dat knallen en dat schieten mens je schrikt je halluf dood, dan maar beter met de bakfiets by de boot.
Word vervolgt.