kipmetdegoudeneieren

  • groenlinks

    Tut tut tut, papperdepap, wat een reacties,

    op myn reactie op oude gebruiken enz. zeker tyd teveel. Allemaal in de ww na een zomer badgastje melken, toch zal er gekozen moeten worden, of het schiet, of het bad gebeuren. Ik weet al wat er gekozen gaat worden, eigenheimers dat jullie er zyn. Stiekum zyn julle het allemaal met ons eens.

    Werkgelegenheid zat in de horeca,kamermeisjes, bar bediendes, noem maar op, veel meer zit er voor het gros van jullie toch niet in gezien de uitlatingen op het bord, je kan tenminste niet spreken van veel i.q. En die mavo kan wel weg, meer als geld tellen kunnen ze jullie toch niet by brengen. Van de zomer staan we weer met de bakfiets by de boot, hoe meer leden des te sneller een bomvry eiland. Hierna pakken we schelpdiervissery aan.

    Nog even voor de vrolyke noot, op de wys van Freek de Jonges : er is leven na de dood:

    Was t vast maar hartje zomer alle badgasten weer bloot, en ik lekker met de bakfiets by de boot.

    wat moet men hier nou met een mavo z eindigen toch wel in de goot, en ik lekker met de bakfiets by de boot.

    Al dat knallen en dat schieten mens je schrikt je halluf dood, dan maar beter met de bakfiets by de boot.

    Word vervolgt.

  • Roelof

    Ik loop van de zomer je karretje voorbij, zoveel zelfgenoegzaamheid is wel genoeg voor jou alleen.

    Altijd redelijk waddenzee-minded geweest, maar deze organisatie spreekt me zo echt niet meer aan.

    Roelof

    (badgast)

  • adrie

    Weet niet of ze bij groenlinks nu zo blij zijn met zo,n persoon die niet eens zijn eigen naam onder een bericht zet.zal eens een email naar groenlinks sturen en vragen of dit hun politiek is

  • neefje

    He dief,

    Komt dat touw nou nog eens terug of niet? Of zal ik het van de zomer komen halen bij je Bakfiets?

    Neefje.

  • neefje

    STAKKER…………..

  • groenlinks

    moet je doen uilebal.

  • keiko

    dit heeft niks met politiek te maken

    een eenzijdige discusie zonder standpunten

    zeiken om het zeiken

    als je wereld echt zo klein is ga dan lekker op het griend wonen met je kar

    hoef je je ook niet storen aan de rest van wereld

  • amsterdammertjuhhh

    meneer groenlinks….voelt u uberhaupt wel enige liefde voor het eiland of dramt u gewoon uw zin door?? zo komt het namelijk op mij over…

  • groenlinks

    Refrein:

    Op de wys van Freek de Jonge s

    na de dood:

    by de boot, by de boot, ik sta lekker met de bakfiets by de boot.

    Al dat zeuren om een touwtje en een stukje spandoek rood, ik sta lekker met de bakfiets by de boot.

    Refrein

    door dat knallen schieten boemen is de eidereend in nood, maar ik sta pal met mn bakfiets by de boot.

    Refrein

    Over niet al te veel dagen winnen wy de zilvervloot, das genieten met mn bakfiets by de boot.

    Inhaken

    In de bodem van de vliehors plenty napalm

    kruit en lood, das pas lachen op mn bakfiets by de boot.

    Allemaal

    Toen de dag was aangebroken dat de landmacht niet meer schoot, was het gieren op de bakfiets by de boot.

    Polonaise.

    Wordt vervolgt.

  • VVGM

    Een ding staat al vast:

    Die bakfiets gooien we de zee in.

    Weg ermee!