Opkleden

  • Neefje

    Is het misschien een leuk idee om met opkleden, weer van iedereen foto's te maken? Net als Suus vroeger. Vond ik erg leuk. Alleen niet meer op die manier, maar nu digitaal. Vervolgens kunnen ze bij iemand apart op de site gezet worden? Nu ben ik niet zo'n held met dit soort dingen en ben ik als arme student niet in het bezit van een digitale camera, maar er zijn ongetwijfeld mensen die dit wel kunnen realiseren. Of wordt dit misschien al gedaan? En zo ja, waar kan ik die ter zijner tijd dan vinden? Het leek mij in ieder geval een leuk idee. De groeten.

  • k.olkje

    he neefje dat is een heel goed plan wie was dat al van plan anders leg ik mijn digitale ergens neer lat even weten a.u.b

    (groten een ander neefje)

  • roelof

    Ik wil evt. wel wat webruimte ter beschikking stellen.

  • Neefje

    Hoi Roelof,

    Dat zou perfect zijn zeg! Hoe komen mensen met camera's met jou in contact? En wie gaat er foto's maken? Het is het handigst als één persoon dat doet op één vaste locatie, lijkt mij. Cool dat dit zo gaat!

    Groet'n Neefje

  • Patu

    ..en ik wil het wel koppelen aan www.vlieland-info.nl

  • roelof

    Foto's kunnen wat mij betreft opgestuurd worden naar roelof@varkevisser.org

    Formaat iets van 600 X 480 in jpg-formaat, tot maximaal 100 kb per stuk (35% compressie levert meestal plaatjes van zo'n 25 - 50 kb op).

    Uiteraard zijn stukjes tekst bij de foto's altijd aardig.

    Ideeen over de vormgeving van de pagina's tevens naar bovenstaand adres.

    Zeer benieuwd naar reactie's.

    Roelof

  • wietze

    en als het nodig is wil ik ook wel webruimte ter beschikking stellen anders zetten we ze dubbel op internet dan dat ze op mijn site komen en eventueel ook op een andere website(tis maar een idee)

    m.v.g wietze

  • Neefje

    Nu is het alleen nog zaak dat er een afspraak wordt gemaakt betreffende wie die foto's gaat maken en waar! Wie biedt zich aan?

    Als dit bekend is kunnen we dit ook vantevoren door het dorp laten gaan, zodat alle ‘Sinterklazen’ ook daadwerkelijk op de foto komen. Ik betaal de bel door het dorp wel eventueel!

    Neefje.

  • Roelof

    Voor de liefhebber, op het internet vond ik de volgende link met opkleed-foto's van 2001. http://nccdatabank.nl/webalbum/opkleden.htm

    Nog geen respons van digitaaltjes-bezitters.

    Roelof

  • Leon

    Nou Neef,

    Ik bied ‘t Praethuys aan om foto’s te maken van de Sinterklazen.

    Eventueel heb ik ook wel een digitale camera.

    Groeten,

    Leon