Vliehors expres

  • Frans Bosch

    Ik ben in ieder geval blij dat mijn klacht niet onopgemerkt is gebleven. Voor alle duidelijkheid; we hebben de muziek van Nils en zijn maat erg gewaardeerd. Daar gaat de klacht ook niet over. Sorry Nils als je die indruk uit mijn verhaal krijgt. Bij deze alsnog mijn complimenten.

    En ik heb mijn klacht in eerste instantie gemeld bij de Vliehors Expres zelf. Er is mij helemaal niets aangeboden; als regelmatige bezoeker van het eiland had ik dat eerlijk gevonden, gewaardeerd en waarschijnlijk niet eens aangenomen omdat de klacht dan serieus was genomen en dus opgelost. En dat het regende is niet het probleem. En dat je in het donker geen zeehonden ziet zal iedereen begrijpen. Wat ik niet begrijp is dat je de tocht naar de Punt dan wel in het aanbod vermeldt. Ik verzin toch niet zelf dat in het programma staat dat we naar zeehonden gaan kijken. Dat doet de Vliehors Expres zelf en laat mij daar voor betalen. En natuurlijk schrijf ik niet zomaar in een forum als dit. Maar als de Vliehors Expres mijn klacht niet serieus neemt wil ik anderen daar voor waarschuwen. Niet meer en niet minder. Laat niemand mij aanpraten dat ik Vlieland een slechte naam wil bezorgen: Door mijn enthousiasme over het eiland zijn al velen daar op bezoek geweest.

    Wat mij ergert is dat er a) iets wordt aangeboden dat blijkbaar niet kan, b) dat mijn telefonische klacht wordt beantwoord met een grote mond door de eigenaar en c) dat ik als klager wordt afgeschilderd als brutaal en zelfs zou dreigen. Hieruit valt slechts op te maken dat Carel niet eens de moeite heeft genomen serieus naar mij te luisteren. Als hij mij had ontmoet had hij dit niet geschreven. Maar gelukkig zegt dit meer over deze eigenaar dan over mijn klacht.

    Beste Carel: wie brengt het imago van het eiland nu schade toe denk je?

  • Frans Bosch

    Nog even een aanvulling. In de eerste reactie doet een vakantieganger de oproep mijn toon niet zo negatief te laten zijn. Wat schertst mijn verbazing: deze zogenaamde vakantieganger is Carel zelf; de man die mij verderop belachelijk maakt, liegt over mijn klacht, liegt over zijn aanbod…

    Ik leer je steeds beter kennen en plaats mijn waarschuwing aan alle bezoekers nu met een uitroepteken.

    Ik hoop dat Nils ook dit punt meeneemt naar het overleg dat hij noemde.

  • Carel

    Jammer..je snapt er niets van!!!!! FRANS!!!!