zandbak op stortemelk

  • Rita Bizot

    Hoi,

    Wij kamperen al 40 jaar op Vlieland, en nu hoor ik dat vak rood is veranderd in een zandbak. Wie kan ons daar duidelijkheid over geven.

    Groetjes Rita

  • Birdy

    Hallo Rita,

    Ik kan je garanderen dat vak rood geen zandbak is geworden.

    Ik ben er vanmiddag nog overheen gelopen, en het is er net zo plezierig als altijd.

    Er is hier en daar wel sprake van schade, vooral op vak geel, door de problemen met de pomp welke het zand uit de jachthaven heeft gepompd. Maar dit is niet het geval op vak rood. Deze plekken zijn ietwat afgegraven om de “drap” te verwijderen, en dit is vervolgens opgevuld met stro om het stuiven tegen te gaan. TZT moet dit geen problemen opleveren. Ik wens je een heel plezierig verblijf op Vlieland toe.

    Birdy

  • Jetze

    En is er behalve vak geel nog wat anders aangepast op stortemelk?, ik had idd al wat foto's gezien van de pomp van het zand, maar misschien zijn er nog wat dingen veranderd…

  • Birdy

    Voor zover ik heb kunnen zien is er verder niets veranderd, ja de duinen rij is opgehoogd of verbreedt, dat is me niet helemaal duidelijk. Maar verder is stortemelk nog steeds even gezellig als altijd. Je kunt nog steeds lekker in de Bolder hangen, met een lekker biertje oid……….

    Birdy

  • Jetze

    Ik had al zo'n vermoeden over de duinen, want ik keek vandaag op de stortemelk webcam, en de duinenrij op de achtergrond waren toch wat anders dan anders