ff er tussen uit

  • rene en janna kemmer

    Ook dit jaar gaan we weer naar vlieland.

    We doen dit voor de 3e keer .Wij zijn in november 1978 getrouwd,en ik heb afgesproken met mn vrouw dat elk jaar rond de 29 november gaan we er lekker tussen uit.Wij zijn al op alle eilanden geweest,en de eilanden hebben zo hun mooie en fijne geneugten. Wij gaan naar Texel voor het rondje te Texel om te wandelen (60 km op 1dag) Ameland voor de duinen. Terschelling voor zn heerlijke mooie grote stranden,Schiermonnikoog voor de rust .Vlieland is voor ons de rust,wandelen,eindelijk is een keer geen auto En de fiets pakken,niet ff gauw dat of dit doen ,maar alles heerlijk op zn tijd .Lekker uit eten. Genieten van de kleine en mooie dingen.Wij komen eindelijk tot rust op jullie eiland.Dat gebeurd ook wel op de andere eilanden, maar op een een of andere manier is het op Vlieland anders,ik weet het niet anders te omschrijven.De 24 is het zover,en dan gaan we weer heerlijk genieten van dit eiland Tot ziens GRT.Janna en Rene

  • bino

    Hallo Janna en Rene,

    Jullie verhaal is heel herkenbaar en waarschijnlijk ook voor vele anderen hier.

    Vlieland heeft iets “unieks” wat bijna niet uit te leggen valt.

    Je hebt iets met Vlieland of niet.

    Ik wens jullie een hele fijne tijd op Vlieland en aangezien bewezen is dat op Vlieland de meeste zonuren is van Nederland.

    In oktober zijn wij een week geweest en het blijft altijd moeilijk om Vlieland weer te verlaten en hoe mooi en fijn wij ook wonen aan vaste land, toch blijf ik altijd heimwee houden naar Vlieland..

    Ik kom al ruim 30 jaar op Vlieland ( als baby al) en nu nog steeds is Vlieland mijn “ding” terwijl anderen kiezen voor andere eilanden en andere landen is en blijft Vlieland op nr 1 staan..