Een paar dagen op Vlieland joepie

• bino

Volgende week zijn wij weer een paar dagen op Vlieland en heb er reuzen zin in.

Om de half jaar krijg ik prikkels om Vlieland weer te bezoeken en dus zullen wij in september of oktober zeker weer gaan…

• Ton

Ben jalours, zou wel ff mee willen. Veel plezier op het pitoreske Vlieland. PS waar verblijf je?

• bino

Ik verblijf op Vlieland hahaha..

In een lief klein huisje, wat redelijk betaalbaar is voor een paar dagen op Vlieland.

• bino

Zie vorige pagina datum 29-03-2007 16:31…nou nou dan kom je er zelf achter lijk mij…hihihi, voor de zekerheid doe ik nu de deur maar op slot.. :)

• Ton

Geen angst, ik ben er niet ( helaas ). Geniet van het eiland, het wordt nog mooi weer ook

• bino

Inmiddels ben ik weer terug en dat is best weer ff wennen.

Het was fantatisch en heel redelijk weer.

In september/oktober maar weer he!!

• Ton

Ik wil proberen met de jaarwisseling met vrienden naar Vlieland te gaan. Is weer eens wat anders dan het voor- of najaar. Kijken of dat bevalt hi hi

• bino

Hey Ton,

Het is wel een uitdaging en je neemt vrienden mee, dan is het altijd wel oké, is weer eens wat anders he!

• Laura

denk dat dat zeker wel gaat bevallen. ga zelf ieder jaar met de jaarwisseling en dan staat vlieland toch redelijk op z'n kop!