Prikbord

• Fix

Wat is er aan de hand met dit prikbord? Lees maar enkele berichten per maand.

Dit werkt zo toch niet? Trekt op den duur zeker geen bezoekers meer.

Wellicht is er iemand die kan reageren. Het laatste bericht was een soort preek van een religieus iemand en van commentaar voorzien door Folkert. Dit bericht, wat inderdaad niet thuis hoort op een prikbord, was na enkele dagen alweer verwijderd (terecht dus)

Ik heb wel een oproep: Plaats eens een bericht. Er kan toch wel gewoon gecommuniceerd worden? Er gebeurt genoeg op en rond Vlieland. Dus stof om over te praten is er voldoende…. Zeker met de grote veranderingen rond de haven en het industrieterrein.

• Vlielandfan

Hallo Fix,

Je hebt helemaal gelijk. Er valt niets meer te beleven op dit prikbord. Eerst was het nog wel eens lachen, en soms ook wel op het randje hoor. En waar is Robin gebleven? Om hem had ik altijd de meeste lol.

Is er verder niets te beleven op Vlie? Het zal wel niet, in deze tijd van het seizoen. Dat zal wel weer komen, in de zomer.

Is er trouwens veel schade geweest, na die zware storm???

Nou, misschien lees ik hier nog weer eens wat.

Groetjes Vlielandfan

• Birdy

hallo allemaal,

Het is inderdaad verontrustend rustig op dit prikbord. Ik blijf elke dag even kijken, maar er gebeurt dus helemaal niets.

Nog ongeveer 20 weken en dan zit ik weer mooi op vlie. Heerlijk 2 weken onthaasten, en genieten van misschien wel het mooiste plekje op de wereld.

Kan me eigenlijk niet snel genoeg gaan.

Wie gaat er nog meer begin juli naar vlie?

• bino

Ik ga waarschijnlijk half mei een weekend naar Vlieland ( wil mijn verjaardag dit jaar eens vieren op Vlieland en lekker uit eten bij het armenhuis..)

Begin juni gaat mijn moeder een week naar Vlieland en kom ik waarschijnlijk een dagje over..kortom ik probeer zo vaak mogelijk te komen.

Ik kom overigens al 30 jaar op Vlieland als kampeerdertje van één jaar..