waar kan ik 1 nachtje kamperen MET hond?

• Joerie en Suzan

We zouden graag een dagje naar Vlieland willen voor de omgeving enz. We hebben net een nieuwe tent gekocht en kunnen die dan uitproberen. We hebben al gezocht naar een camping op Vlieland, maar beide campings laten geen honden toe. Aangezien wij op de hond van mijn schoonouders passen die zelf ook op Vlieland op vakantie zijn kunnen we de hond niet bij iemand anders brengen. Het arme beest wordt dan van hot naar her gesleept.

Is er op Vlieland niet een campeerterein bij een boer achter of een kleine familie camping waar wel honden welkom zijn? Wij hopen het.

groetjes Joerie en Suzan, en een poot van boy

• Cootje!

nee, die zijn er niet. maar als je met dat beest naar vlie gaat ben je er toch ook mee aan het slepen? is dat dan niet arm voor het beest? ik ben toch bang dat er niets anders op zit dan je beest niet verder te slepen dan harlingen…

• juthout

wat een dom antwoord!

wat kan er nou prettiger zijn voor een hond om lekker uit te waaien op het strand van Vlie ?

helaas is de camping niet toegankelijk voor honden (vind ik begrijpelijk) en is ie ook nog eens gesloten per 1 okt.

kijk en daar vroegen jourie en suzan om. Je kunt wel een appartementje huren, er zijn verschillende die honden toelaten.

• Cootje!

waarom is dat in godsnaam een dom antwoord? de beste mensen vragen specifiek om een kampeerterrein, alleen bij gebrek aan een gewone camping vragen ze naar een boeren- of familiecamping. en als deze mensen het sneu vinden om het beest van plek naar plek te zeulen, waarom is het dan niet sneu wanneer ze het beest naar vlie zeulen??

• Sylvia

Dat was dan de volgende domme opmerking!

• Cootje!

lees je het wel helemaal? kun je me misschien vertellen waarom je dat vind? ik ben toch echt benieuwd of je zelf wel van die slimme antwoorden kunt geven.

• Goeiedag

Beste mensen,

Wat een drukte hier op het prikbord om 1 overnachting in een tent met een hond.Mevr.Suzan, U past op de hond van Uw schoonouders.Die zijn ook op Vlieland met vakantie.Kamperend? Zo ja, dan weten zij dus ook dat er geen honden toegelaten worden op het kampeerterrein en daarom hebben zij hem gedumpd bij U.In een pension,hotel of appartement ? Zo ja, dan konden zij toch zelf de hond meenemen op vakantie en hem lekker laten hollen op het strand.

Er zijn genoeg mensen die daar vakantie vieren en hun hond meenemen.Maar ja 1 nacht in een appartement met hond is natuurlijk haast niet mogelijk.Het liefst nog in een weekeinde en zo goedkoop mogelijk. Er wonen natuurlijk op Vlieland geen idioten die hun appartement voor 1 nacht gaan verhuren en de volgende dag zo'n appartement nog eens extra moeten reinigen om alle hondenharen en al het zand wat zo'n lieve viervoeter mee naar binnen sleept op te ruimen.Ook voor de hond die misschien helemaal geen zandbak gewend is is het geen pretje.Zijn oren en neusholtes vol met zand wat gemakkelijk voor ontstekingen kan gaan zorgen etc.etc.

Bezint voor ge begint. SuccesJoerie en Suzan schreef:

>

> We zouden graag een dagje naar Vlieland willen voor de

> omgeving enz. We hebben net een nieuwe tent gekocht en kunnen

> die dan uitproberen. We hebben al gezocht naar een camping op

> Vlieland, maar beide campings laten geen honden toe.

> Aangezien wij op de hond van mijn schoonouders passen die

> zelf ook op Vlieland op vakantie zijn kunnen we de hond niet

> bij iemand anders brengen. Het arme beest wordt dan van hot

> naar her gesleept.

> Is er op Vlieland niet een campeerterein bij een boer achter

> of een kleine familie camping waar wel honden welkom zijn?

> Wij hopen het.

>

> groetjes Joerie en Suzan, en een poot van boy