vakantiehuis huren 2007?

• Marg

Hallo lezers,

Graag wil ik van iemand horen of het mogelijk is om voor de periode van 14 juli 2007 t/m 28 juli 2007 een vakantiehuis voor 4/5 personen te huren. Uit ervaring weet ik dat vaak de huurders van het jaar ervoor eerst weer de mogelijkheid krijgen om een vakantiehuis te huren. Vandaar dit bericht op het prikbord! We willen (indien mogelijk) graag een huis op Duinkersoord. Alvast bedankt voor uw reactie!

Groeten, Margriet de Ruijter, Sneek.

• Cootje!

Nou Margriet, mijn ervaring is dat je zoiets tegen het lijf moet lopen, als je echt actief een zoektocht naar een huisje op duinkersoord wilt zoeken voor die periode heb je weinig andere keus dan continu te blijven zoeken naar contacten die je mogelijk de juiste tip kunnen geven. Ik denk dat je dan een netwerkje om je heen moet bouwen van mensen die daarin iets voor je kunnen betekenen, anders wordt het erg lastig denk ik

• fanatique

Kijk regelmatig eens op www.vlieland.startpagina.nl daar kan je via het blok Vakantie woningen al leuke huisjes op Duinkersoord vinden en anders via het vvv van vlieland dat staat ook op die site!Succes

fanatiqueMarg schreef:

>

> Hallo lezers,

>

> Graag wil ik van iemand horen of het mogelijk is om voor de

> periode van 14 juli 2007 t/m 28 juli 2007 een vakantiehuis

> voor 4/5 personen te huren. Uit ervaring weet ik dat vaak de

> huurders van het jaar ervoor eerst weer de mogelijkheid

> krijgen om een vakantiehuis te huren. Vandaar dit bericht op

> het prikbord! We willen (indien mogelijk) graag een huis op

> Duinkersoord. Alvast bedankt voor uw reactie!

>

> Groeten, Margriet de Ruijter, Sneek.