Wandeling op Vlie

• Danyell

Hallo allemaal,

Verleden week heb ik weer een heerlijke week op Vlieland doorgebracht en op 22 juni heb ik een wandeling rond het hele eiland gemaakt. Een verslag daarvan met veel fotootjes staat op mijn wandelsite: http://www.danyell.nl/startpagina-w/wandelen.html onder het hoofdje “Verslagen Nederland 2006”.

Overigens heb ik begrepen dat er op 30 juli een officiële wandeltocht “Rondje Vlieland” wordt georganiseerd, maar toen ik daarnaar informeerde werd ik een beetje heen en weer gestuurd tussen Stortemelk en het VVV. Is er iemand die daar de juiste info van weet?

Enne, Schatbegraver: Leuk boekje! ;-)

Groetjes,

Danyell

• schatbegraver

Hoi Danyell, bedankt voor het compliment maar ik heb gelijk ook een voor je retour. Mooie routebeschrijving van de wandeling op Vlieland en de foto's zijn ook erg goed gelukt. Er is net afgelopen maandag een nieuwe wandelroute uitgezet door de VVV, het Slauerhofpad, misschien ook wel iets voor jou. Onderweg kom je allerlei strofen tegen uit de gedichten van S. en hij voert je langs allerlei plaatsen waar hij iets mee had. Route is opgenomen in een heel verhelderend en leuk boekje dat bij de VVV verkrijgbaar is en geschreven door een (volgens mij) echte achterneef van hem.

Groetjes,

Folkert (schatbegraver)

• Vlielandfan

Hallo Danyell,

Wat een prachtige foto's van Vlieland. Het is zeker de moeite waard om die

te gaan bekijken!!!

Ik wens iedereen die op Vlieland is, of er naar toe gaat een hele fijne tijd toe.

Geniet ervan!!

Groetjes, Vlielandfan.