Eilandgasten!

• Stortemelker

Hallo ,

Vergeet het niet!!!

A.s. zaterdag de film gebasseerd op het boek van Vonne van der Meer die op Vlieland is opgenomen op Nederland 3 om 22.35 uur. Allemaal kijken dus ;)

M.v.g. Stortemelker

• vliefan

Jazeker dat ik ga kijken!!!!!!!!!! met een dikke zak chips en een groot glas Cola Beerenburg:D zoals hoort op vlie!!!!

Iedereen veel kijk plezier!!!!!!

• vliefan

Hmmm de film viel me zwaar tegen… Tis nu net of alleen maar mensen op vlie komen om hun huwelijk te redden:S De beelden van vlie zelf waren gelukkig wel mooi:D

• bino

Persoonlijk vond ik het wel mooi, ja ik keek ook vooral naar de beelden op Vlie en het verhaal opzich ach ja bijzaak..

• vliefan

ja idd dat is ook wel zo haha de beelden waren idd mooi:D

• Stortemelker

Idd, waren mooie beelden , veel stukken herkend omdat ik ook gedeelte bij de opnames was. Het verhaal was niet heel erg boeiend opzich hahahah

Stortemelker

• zeepier

Vond het een mooie film, mooie beelden en mooie kleuren.

Ik denk dat je het boek ook moet lezen om de film beter te begrijpen. Het zijn eigenlijk maar fragmenten.

• mij

wie weet hoe het intronummer van de film eilandgasten heet? die vond ik wel mooi

• Birdy

Volgens mij wordt dat gezongen door Syb van de Ploeg, voormalig zanger van de Kast. Hoe het nummer heet, weet ik niet.

Trouwens de film is nog eens te bekijken via de site

http://portal.omroep.nl/telefilm/

Hier staat hij nog tot 4 juni 10 uur

• Stortemelker

De titelsong van Eilandgasten heet ‘'Verder’' van Syb van der Ploeg en Nico Outhuijse.

M.v.g. Stortemelker