wonwn op vlieland

• bino

Hoi fanatique.

Er gaan wonen als wij met pensioen gaan,( zucht).

Aan Linda schreef ik al, dat wij met meerderen een huis moeten kopen en ieder een eigen appartement erin krijgt.

Dat was dus sparen..

Mijn droomhuis is aan de badweg nr 17b ( huis naast Flevo), deze staat al ruim 2 jaar leeg en de erfgename doen er niks mee en dat begroot mij zo he!!

Dit huis is groot genoeg voor 3 man maar ja onze partners zijn dan nog een groot probleem..zucht

• Linda

Hoi bino

Dat met dat sparen zal misscien nog wel gaan maar ik krijg mijn man niet mee denk ik. Als ik dan nu zo weer over Vlie schrijf heb ik al weer zin om er heen te gaan, maar we moeten nog even wachten eind september gaan we weer met ons vijfen mijn broertje en zijn vrouw en ik met mijn man en mijn moeder heb er nu al weer zin in. En al we dan weer weg moeten omdat de vakantie over is ben ik ook echt een paar dagen uit mijn doen maar dat gaat gelukkig weer over.

Ik weet niet of je dat nummer van Sjoerd kent! Eilandbloed

groeten linda

• fanatique

Ja zou leuk zijn Bino en gelukkig heb ik geen partner die daar moeilijk over kan doen als ik op Vlieland zou gaan wonen.

Begin Juni ga ik weer voor een paar dagen naar Vlieland en dat is eigenlijk voor het eerst dat ik in het voorjaar ga.

Meestal ga je in de zomer of met de kerst maar nu ga ik na Pinksteren er heen en verheug me er nu al op dat ik lekker eindeloos kan fietsen zonder een kip tegen te komen, moet in de stad eens doen zit je zo weer in een woonwijk ..ppff

• bino

Heerlijk in juni al.. ben best een beetje jaloers hi hi.

Ik gun je het van harte en geniet ervan.

• bino

Ken wel de nummer van Jan “wat is het toch fijn om op Vlieland weer te wezen..” en dat is voor mij altijd zo..

• Linda

Ja het is zeker altijd fijn om op Vlie te zijn al duurt het nog even eind september pas, maar dan hebben we gelukkig nog lang iets naar toe te leven.

• bino

Voor mij zal het ook tegen september a oktober worden dat ik Vlieland weer ga bezoeken.. ja iets om naar uit te kijken..

• zeepier

volgens mij staat dat huis nu te koop……….

• bino

Ja dat klopt en dat is ff een pijnlijke ervaring!! maar ja.