wonen op vlieland, kun je uitleggen waarom je op vlieland zouwillen wonen?
Ik kom al mijn hele leven op Vlieland ( erg vertrouwd dus!).
Het vaste land is voor mij te druk en te snel.
Zee, strand, mooie dorp, kleinschalig..
Veel mensen kunnen het niet lang uithouden maar ik ben 100% er van overtuigd dat ik het zeker geen bezwaar vind en ben tevens ook een huismus..
Helaas ligt het allemaal niet zo makkelijk, huis, werk etc..
dat komt omdat je je vanaf nu van tevoren moet inloggen als je iets wilt schrijven. maar dan heb ik eens een vraag voor jou: als je je levenlang op vlieland komt, ben je dan niet bang dat als je er woont dat je dan langzaam het vakantiegevoel kwijtraakt? en ben je niet bang dat je met verplichtingen te maken krijgt die het vrije gevoel dat bij het eiland hoort beperken? ik kom namelijk ook al mijn leven lang op vlieland en zou namelijk wel bang zijn voor deze 2 zaken.
Vlieland is gewoon mijn tweede thuis en vakantie gevoel ja, natuurlijk maar de sfeer en de rust is voor mij heel goed te combineren.
Ik ben iemand die niet teveel weg wil, veel bezoek etc, dus zo af en toe reizen naar vasteland, zou genoeg zijn.
Nee ik ben niet bang om te eenzaam te worden daar.
Begrijp je reactie wel en velen van mijn vrienden reageren ook zo.
Ben iemand dat graag in de natuur is en wandel erg graag en verder ben ik niet zo bezig met carriere en andere zaken die vooral op vaste land aanwezig is.
ik snap precies wat je bedoeld ik zou er ook erg graag op Vlie willen wonen al zijn het de zelfde dingen waar ik tegen aanloop wat mij tegen houdt.
Maar elke keer als ik er ben ook al mijn hele leven kijk ik weer naar koop huizen maar deze zijn inderdaad erg duur.
Mijn man wil het trouwens ook niet die denkt dat hij het er ook niet uit zou kunnen houden.
Ik weet eigelijk wel zeker dat ik mij er prima zou vermaken en dat ik mij er niet snel alleen zou voelen.
maar ik hoop voor je dat het ooit lukt, ik heb me er al bij neer gelegd dat het elk jaar een vakantie zal zijn.
Hoi Linda,
Leuk om eens mensen te ontmoeten die hetzelfde ervaren als ik.
Ja koopwoningen op Vlieland zijn inderdaad niet te betalen en dat is één van de grootste probleem.
Veel mensen zeggen inderdaad ook oh ik zou er niet lang uithouden en dat terwijl ik juist overtuigd ben dat het voor mij geen probleem zal zijn.
Misschien moeten wij “later” eens samen een huis kopen, met een meerden en dan ieder een eigen appartement hi hi…sparen dus!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?