uit eten

• anke

Ik hoor graag tips waar we tijdens een weekendje vlieland lekker kunnen eten. Zie op deze site weinig restaurants genoemd. Ze zijn er toch wel?

• vlieland.pagina.nl

Beste Anke,

Ja natuurlijk zijn er restaurants op Vlieland en ze zijn ook al veelvuldig besproken op dit forum. Zoek maar eens op ‘restaurant’ in ‘alle data’. Het lijkt me niet zinnig om die postings te herhalen, want dat levert elke keer weer een hoop gedoe op.

Veel plezier op Vlieland.

• maarten

Wij als vaste vlielandgangers kunnen u wel het restaurant oosterbaan aanraden

Meerdere keren heerlijk gegeten.

Degene die na 10 jaar weer eens een keertje daar komt eten heeft in zijn herinering

misschien het wel een “beetje” te goed en lekker voorgesteld.

• jarige

Beste Anke,

Die “te goede” herinnering van 10 jaar geleden, waar Maarten aan refereert, kwam van mij. Net als een - inmiddels om voor mij onduidelijke reden door de postmaste verwijderde - recente ervaring, die niet zo positief was… Ik wil niet dat mijn reactie opnieuw verwijderd wordt, dus ik zeg niets over de kwaliteit van welk restaurant dan ook. Maar ga eens kijken op de internet-restaurantgids Iens (www.iens.nl); daar worden een groot aantal Vlielandse restaurants beschrevne en een deel daarvan wordt ook door bezoekers beoordeeld. Veel plezier op het prachtige Vlieland en eet smakelijk!

• anke

Beste mensen,

De suggestie om in dit forum onder restaurant te zoeken heb ik uitgevoerd, maar ik kwam weinig relevante informatie tegen. Met berichten uit 2003 kan ik niet veel meer. Op deze site “vlieland.startpagina.nl”gezocht bij Bedrijven op Vlieland onder restaurants en vind dan 12 genoemd, waarvan er 11 een website zouden hebben. Ik heb 2 gevonden, de rest werkten niet. Slechte zaak lijkt me. Ik wil helemaal niet een een hoop gedoe oproepen, zoals in een reactie genoemd wordt. maar omdat wij binnenkort met een aantal personen een weekendje naar Vlieland gaan en graag ergens (vegetarisch) willen eten en van te voren willen reserveren, stel ik deze vraag.

Ik ben blij met de tip van “jarige”. Bedankt.

Groet,

Anke

• maarten

beste anke,

Wij hebben ook bij oosterbaan gegeten en ook vegetarisch wat ons zeer goed is bevallen. volgens ons kun je gerust daar gaan eten.

wat betreft de site www.iens.nl heb ik gekeken inderdaad slechte reacties maar wel van jaren terug en een heel positieve van zeer kort geleden.

En in ieder restaurant gaat er wel eens wat mis door producten van mindere kwaliteit

wat de smaak niet ten goede komt.