Het slaapstudiootje

• Nynke

Hallo,

Via via heb ik gehoord van ‘het slaapstudiootje’ een accomodatie in iemands tuin, geschikt voor 2 pers.. Helaas kan ik op het internet niks over deze accomodatie vinden en weet ik ook niet of het wel de juiste naam is. Kan iemand mij verder helpen met het vinden van een adres/ telefoon nummer? Of heeft iemand iets soortgelijks te huur voor 14 t/16 april?

Met vriendelijke groet,

Nynke Blom

• Harrie

Zie www.Slaapstudio.vlie.nl

(het staat niet in de overzichten omdat de beschikbaarheid niet recent is bijgewerkt).

• nynke

Bedankt!

• Cootje

de link die harrie geeft lijkt me voldoende, maar ik heb er een aantal malen gelogeerd en moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de accomodatie! aardige mensen ook!

• Nynke

Hallo cootje,

Weet je misschien hoe ik deze mensen het beste kan bereiken? ik heb ze namelijk een aantal keren gebelt, maar krijg maar geen gehoor….

Mvg. Nynke

• Nynke

Weet u misschien hoe ik ze het beste kan bereiken? ik heb een aantal keer gebelt, maar krijg steeds geen gehoor…

Mvg Nynke

• Cootje

helaas, ik heb ook niet meer dan een telefoonnummer. misschien ouderwets een brief sturen? Willem de Vlaminghweg 3 a….

• René

Ze zitten momenteel in Spanje. Als ik het goed heb in april weer terug.

René

• bino

Hoi wij hebben haar gezien toen wij op Vlieland waren 21-04-2005 tot 24-04-2005.

Ik denk dat je haar nu wel kan bellen.

Wij hebben ook één keer gebruikt gemaakt van het slappstudiootje en ja het was goed te doen en de verzorging ervan was optimaal.

Het is erg klein maar als je er alleen wilt slapen dan is het een goede oiptie..

Groetjes van groot Vlielandfan.