vacantieplanning

• Edwin Buggenhout

Geachte hoteliers van Vlieland,

Via de sites voor vacantie op Vlieland blijken diverse plaatsen VRIJ voor de enige periode dat wij n'beetje verlof kunnen nemen maar een mail naar het Seeduyn hotel werd beantwoord als volgt:

“… De gewenste periode ligt in het hoogseizoen en dan hebben wij een minimaal verblijf van zeven nachten…”

Wij hebben echter niet méér verlofdagen… zoeken logement voor 4 nachten en zouden er dus 7 moeten betalen zoniet thuisblijven. Dat noemen wij geen HOTEL.

• FJ

Het is misschien ook wel aardig om te vermelden dat u van het Seeduyn een reactie heeft gekregen waarin vermeld is dat de hotelkamers in het hoogseizoen ook voor een minimum verblijf van 2 nachten te boeken is! Edwin Buggenhout schreef:

>

> Geachte hoteliers van Vlieland,

>

> Via de sites voor vacantie op Vlieland blijken diverse

> plaatsen VRIJ voor de enige periode dat wij n'beetje verlof

> kunnen nemen maar een mail naar het Seeduyn hotel werd

> beantwoord als volgt:

> "… De gewenste periode ligt in het hoogseizoen en dan

> hebben wij een minimaal verblijf van zeven nachten…"

> Wij hebben echter niet méér verlofdagen… zoeken logement

> voor 4 nachten en zouden er dus 7 moeten betalen zoniet

> thuisblijven. Dat noemen wij geen HOTEL.

• Heleen

Zo, dat noem ik ongastvrij, zeg. Een hotel kun je toch voor een aantal dagen naar keuze boeken???

• TL

Nou Mr. Buggenhout,

U moet idd even het hele verhaal noteren en niet alleen dat stukje van een min. veblijf van 7 dagen. Is niet eerlijk. En ik vind eerlijk gezegd dat u heel kinderachtig bezig bent! Als het u niet bevalt dan stuurt u toch lekker een brief naar het Seeduyn! Of blijft u toch inderdaad lekker thuis!!!

• Sanne

Ik vindt ook dt U wel het hele verhaal moet vertellen, veel hotels hebben vaste weken of weekeinden die je moet boeken, niet alleen op Vlie!

En als U vindt dat het seeduyn geen service bied, neemt U toch lekker een ander hotel, of gaat U naar een ander eiland!

• Sanne

Ik vind ook dat U het hele verhaal moet vertellen, en niet slechts en gedeelte, ook hebben vrij veel hotels een vaste week of weekeinde regeling, en niet alleen op Vlie ook n het buitenland zie je dit veel (boek maar eens een gemiddelde wintersportvakantie) Maar als U de service van het seeduyn niet goed vind dan gaat U toch naar een ander hotel? TL schreef:

>

> Nou Mr. Buggenhout,

>

> U moet idd even het hele verhaal noteren en niet alleen dat

> stukje van een min. veblijf van 7 dagen. Is niet eerlijk. En

> ik vind eerlijk gezegd dat u heel kinderachtig bezig bent!

> Als het u niet bevalt dan stuurt u toch lekker een brief naar

> het Seeduyn! Of blijft u toch inderdaad lekker thuis!!!

• Sanne

Ik vind ook dat U het hele verhaal moet vertellen, en niet slechts en gedeelte, ook hebben vrij veel hotels een vaste week of weekeinde regeling, en niet alleen op Vlie ook n het buitenland zie je dit veel (boek maar eens een gemiddelde wintersportvakantie) Maar als U de service van het seeduyn niet goed vind dan gaat U toch naar een ander hotel? TL schreef:

>

> Nou Mr. Buggenhout,

>

> U moet idd even het hele verhaal noteren en niet alleen dat

> stukje van een min. veblijf van 7 dagen. Is niet eerlijk. En

> ik vind eerlijk gezegd dat u heel kinderachtig bezig bent!

> Als het u niet bevalt dan stuurt u toch lekker een brief naar

> het Seeduyn! Of blijft u toch inderdaad lekker thuis!!!