bollnes centrale vlie

• hein

hallo daar zeg mede eilanders , zou het niet geweldig zijn om 1 van de oude motor van onze centrale , in het reddingsboot schuur te plaatsen er is al zoveel historie verloren , wat denke jullie ervan zou de essent hier voor te porren zijn , of ons algemeene burgemeesters en wethouders , ceqUE RAADSLEDE NOU IK MERK HET WEL WEER GROET HIEN

• Robin

Hallo Hein..

Ik zie het verband niet zo…

Leuk idee hoor, maar eigenlijk zijn het twee ideeën.

Het zou inderdaad een indrukwekkende expositie kunnen worden. Een draaiende ouwe bolnes met wat info over de geschiedenis van de centrale vlieland.

En de reddingbootschuur moet gewoon gebruikt worden waar ie voor gebouwd is.

Voor het herbergen van een strandreddingboot.

Schandalig eigenlijk dat dat gebouw al zo lang nutteloos blijft.

Groeten

Robin

• Harry

Schandalig? neem het initiatief, zou ik zeggen.

• marian

Ha die Harry,

Initiatief nemen in de vorm van een uitgewerkt voorstel, opgestuurd naar de Gemeente Vlieland heeft niet zo veel zin. Ik heb dat gedaan een tijdje terug, maar er werd niet eens op gereageerd. Zoals er door de gemeente op zo veel zaken niet gereageerd wordt.

Prachtig stukje historisch Vlieland, die reddingbootschuur. Inderdaad schandalig dat er niets mee gedaan wordt!

Marian

• Aart

Gelijk heb je Robin. Het is jammer dat de “Oudendijk” naar ik meen naar Ameland is verhuisd. Die zou volgens mij perfect gepast hebben in de reddingboot schuur. Misschien is er ergens nog een potje te vinden om tot aankoop over te gaan. Mvrgr. Aart.

• ger

zit weer in de tja fase…………………censuur of zoiets.tja…….

• roelof

Ger,

Waag toch maar weer een poging, niet geschoten is altijd mis.

• ger

eigenlijk niet meer,mijn mote- is zodanig,dat de -vatie ver te zoeken is,mogelijk kan de reddingbootschuur gebruikt worden, als opslagplaats, van de vele goede ideeen die er waren,leuk voor later !!!!!! samen met een te vormen coalitie tegen het steeds binnenstromende water.

• Klepzei/

Tsjonge jonge jonge jonge enz.

• R.Vlie

mogelijk kan de reddingbootschuur gebruikt worden, als opslagplaats, van de vele goede ideeen die er waren,leuk voor later……………..

Re: Misschien kan de schuur na verbouwing gebruikt worden als uitzendstudio van Radio Vlieland.