Beste Vliefan,
Op de site ‘De Mooiste Plek’ is er ook met modder gegooid. Kennelijk zijn er zowel onsportieve Vlielanders als Schiermonnikogers. Dat is inderdaad triest.
Ik citeer:
vlieland is toch mooierwat jullie ook zeggen of doen…vlieland is toch altijd mooier dan jullie afgedankte pokkeeiland die jullie schiermonnikoog noemen..het kon beter debielmonnikoog heten!!!! VLIELAND IS TOCH MOOIER!! DUS GEEF HET MAAR OP MET JULLIE LELIJKE EILAND!!!
vlieland lovER, ;schreef dit bericht op 17-2-2006 om 13:47 uur reageer ook
tsssschiermonnikoog is echt de lelijkste plek van de wereld je moet echt een contactgestoorde mogool zijn om op schiermonnikoog te stemmen. ben je van het normale en slimme volk? dan stem je natuurlijk op vlieland…die nerds van schiermonnikoog hebben natuurlijk een maniertje bedacht hoe je vaker dan een keer per ze veel tijd kunt stemmen….valsspelers..dat is echt het symbool van schiermonnikoog: nerds en ugly eiland
dus wees verstandig en stem op vlieland…schiermonnikoog is nog lelijker dan het achterwerk van een olifant!
vlieland freak, ;schreef dit bericht op 17-2-2006 om 13:45 uur reageer ook
I love VlieSchiermonnikoog is egt LELIJK. Stem op Vlie dat is veeeeel mooier! Vlieland het mooiste plekje van Nederland!!!!
Vlie Lover, ;schreef dit bericht op 17-2-2006 om 13:22 uur
Gelukkig is de Ambassadeur wél sportief, houden zo:
Ik schaam me dood Sorry Schiermonnikoog, voor dit soort opmerkingen. Laten we deze uitlatingen niet serieus nemen.
Corné( Vlieland), ;schreef dit bericht op 17-2-2006 om 17:17 uur