schoenen & waanzin

• Koningin Wanda

Iedereen die beelden gezien die Nederland bijna uit de stoel deed schudden van het lachen?

Aftandse Aziatische schoenen, niveau Scapino/Bristol spoelen aan op Terschelling.Je wou er nog niet je vijanden in laten lopen zo lelijk& gedateerd.

Zelf denken ze op dit godsverlaten Robbenoord dat ze de laatse mode in huis hebben ha ha ha.

Wat zie je? Hysterie die doet denken aan de begrafenis van Yasser Arafat.

Mensen in een soort oer-ski-pakken op aftanse trekkers die hun Coronation huisjes in de garage volladen met soppige natte schoenen opgeladen in aanhangwagens.

Wat een verschrikkelijke armoede om te zien, een soort zieligheid die je bekruipt als Memisa geld vraagt voor dikbuikige kindjes met honger oedeem. Is dit echt Nederland? Vreselijk, je zal daar maar wonen en tot dit soort activiteiten zijn veroordeeld. Sterkte hoor Hobbits, wellicht spoelt er volgend jaar Brasso Koperpoets aan, kunnen jullie 3 jaar koperpoetsen….whaa…lol…:-)

• ad

ha wanda,

eindelijk weer eens een stukje op deze site waar om te lachen valt. echte humor dus. weer eens wat anders dan het vele gezeur en gezeik dat ik doorgaans aantref op dit prikbord

• vickelien

En wat als het hier aangespoelt was, dan had je zelf ook met je giegel op het strand gelegen. Lekker volwassen!!!!!

Koningin Wanda schreef:

• vliefan!!

Helemaal mee eens Vickelien!!!

Toen dat het hout aanspoelde was ook heel vlie opt strand!! T gaat er niet om WAT er aanspoeld maar DAT er wat aanspoeld!!!! Gewoon dat gevoel van jutten is GEWELDIG!!!! Groetjes!!!!!

• Robin

De zee geeft en de zee neemt.

Laten we hopen dat de zee Wanda snel hereinigd met haar zoon runo.

Nooit geweten dat koningin wanda zo'n snob was/is.

Groeten

Robin

• Aart

Dat noemt men nu Jutterskift.

• hein

echte humor vind het nogal vernederend , zeker tegenover onze terchellingerburen .en tegenover jutters , in het algemeen ad schreef:

>

> ha wanda,

>

> eindelijk weer eens een stukje op deze site waar om te lachen

> valt. echte humor dus. weer eens wat anders dan het vele

> gezeur en gezeik dat ik doorgaans aantref op dit prikbord

• Monnik

Als er containers met sigaretten op Vlie was aangespoeld,dan hadden jullie niet zo,n commentaar gehad!

Monnik

• hein

o ja en daar komt nog bij , hoe euforisch ging het er hier aan toe , toen hier de containers met de wel bekende hollywood sigareten aanspoelde , of is koningin wanda dat een beetje uit het oog verloren met vriedelijke groet hein

• Margriet

Sorry Hare Maje,vaak ben ik het wel met je eens maar dit keer niet.

Jij wil dus beweren dat jij niet had gegrabbeld?

Die Terschellingen(moeilijk om zelfs te typen) met dat aanhang wagentje met 500 linker schoenen zou ik kunnen geweest zijn,het zit je gewoon in het bloed.

Groetjes Margriet.