Dorpsstraatcam alweer vast!

• Vlielandveteraan

Verbazingwekkend dat een bedrijf dat bezig is met de modernste computer- en communicatietechnologie er maar niet in slaagt zoiets simpels als een webcam draaiende te houden! Nu staat de cam alwéér vast, net als een paar maanden geleden. Niet echt goede reclame voor Vlieland in het algemeen en m@ilpoint in het bijzonder!! Kom op mensen, doe er iets aan, want het is toch zo leuk om telkens even te kijken naar de “bedrijvigheid” in mijn favoriete dorpsstraat!!

• Theo

Beste Vlielandveteraan,

Als je voortaan even een mailtje stuurt, dan kijk ik er direct naar. Ik zet de PC aan waar de webcam opzit, en kijk daar verder niet naar. Ik ga ervan uit dat ie het dan gewoon doet.

Even voor jouw intresse in de webcam. De nieuwe webcam van de VVV komt bovenop hotel Golfzang te staan. Daar word nu ADSL aangelegd, en dan word ie geplaast. Het is een buitencamera met zeer goed en scherp beeld. Voor een voorbeeld kijk maar eens op texel.webcam.nl. Ook op Vlieland komt er een draaibare op, zodat je als gebruiker vanuit thuis de stand van de camera kunt bepalen.

Theo