Nieuwsbrief van de Mooiste plek!

• Harrie

Beste bezoeker van De Mooiste Plek,

De eerste week zit er op. Vandaag worden de tellers op nul gezet en kan er gestemd worden voor de tweede weekopdracht. De eerste opdracht is door alle ambassadeurs voltooid. Er zijn prachtige luchtfoto?s gepubliceerd! Leuk om te zien dat het reactieforum bij de weblogs zo veel gebruikt wordt. Er staan veel positieve en motiverende berichten bij.

De site is al door bijna 40.000 mensen bezocht en er zijn bijna 20.000 stemmen uitgebracht. In deze eerste nieuwsbrief willen wij u graag nog wat uitleg geven over De verkiezing en de werking van de website.

STAND VAN ZAKEN

Top 5 van de week

1. Vlieland 12%

2. Krabbenkreek 11%

3. Schiermonnikoog 9%

4. Kop van Schouwen 8%

5. Varsenerveld 7%

ALGEMEEN KLASSEMENT

Vlieland FR

Krabbenkreek ZL

Schiermonnikoog FR

Kop van Schouwen ZL

Varsenerveld OV

De Verkiezing

De eerste ronde duurt tot 5 maart. Dan gaan de 12 ambassadeurs met de meeste stemmen door naar de volgende ronde. Uit iedere provincie gaat dus 1 ambassadeur verder.

In de periode tot 5 maart moeten de ambassadeurs iedere week opdrachten uitvoeren.

Op donderdag moet ?het bewijs van de opdracht? online staan.

De opdracht voor deze week is het maken van een digital werkstuk. In dat werkstuk moet de geschiedenis en de toekomst van het gebied in beeld worden gebracht.

Stemmen

Er zijn op de homepage 2 klassementen te zien: een weekklassement en een totaalklassement. Er komen soms mailtjes bij ons binnen met de vraag waar gestemd kan worden.

Het stemmen gebeurt op de weblogs zelf. Daar is aan de rechterkant een rode balk te vinden en daarop kan gestemd worden.

Bezoekers kunnen maar 1 keer in de week stemmen. Het stemsysteem herkent het IP adres van de computer en zorgt ervoor dat wanneer mensen vaker stemmen dat de stem maar 1 keer geteld wordt. Het lijkt er soms op dat het wel kan, dat de balk bijvoorbeeld rood blijft. Maar dit is niet het geval.

Namens de ambassadeurs hopen wij ook de komende weken op uw stem en steun!

Veel plezier op www.demooisteplek.nl

• Jong belegen

Dus begrijp ik goed dat de cookie wis methode uiteindelijk toch niet werkt?

• Cootje!!

volgens mij heb je dat goed begrepen, als ik mijn cookies wis kan ik wel weer stemmen, maar loopt de teller niet op. het trucje van de cookies is leuk gevonden, maar ik geloof niet dat het werkt. maar buiten dat begrijp ik uit je reactie dat ook jou is opgevallen dat de nieuwsbrief andere cijfers laat zien dan we steeds hebben gezien op www.demooisteplek.nl, daar stond schier immers steeds bovenaan. hoe dan ook: de eerste ronde heeft vlieland binnen! hopelijk wordt week 2 ook zo succesvol

• jong belegen

He daar zijn we weer, 21.14 uur dinsdag avond, we zijn er weer!!! en nu volhouden!!!