De mooiste plek

• Monnik

Jullie Vlielanders zijn soms net mensen.Agezien de afgunst!

• Jong belegen

laat die van schier lekker hun gang gaan, laten wij onze energie steken in het bekendheid geven van deze verkiezing, dan krijgt vlie vanzelf meer stemmen!

• Cootje!!

afgunst? wat is nou werkelijk de rede dat je op het vlielandprikbord komt? kom je hier echt een bijdrage leveren aan het prikbord of kom je je portie afgunst alleen ff ophalen?

beste mensen, vlieland doet het deze week alweer veel beter dan schier, 24% om 12% van de stemmen, we lopen dus in op schier, het verschil is nu nog maar 100 stemmen, blijf dus stemmen!

• Nulpunt

Drijven!!!!!

Saboteren die bende ankers eruit los gooien doe wat met dat meest oostelijke gelegen waddeneiland(of toch schiereiland) laat ze AFDRIJVEN.

Er blijft ter allertijde natuurlijk het EILAND Vlieland dat als mooiste plekje kan worden aangemerkt al wordt je laatste in deze competitie.

• GRONINGER

ook ik wil even zeggen dat vlieland het mooiste eiland is{vroeger nog mooier} .Toen ze op schier vanaf de boot lopend door het water aan land kwamen had vlie al een steiger. mvg groninger.Jong belegen schreef:

>

> laat die van schier lekker hun gang gaan, laten wij onze

> energie steken in het bekendheid geven van deze verkiezing,

> dan krijgt vlie vanzelf meer stemmen!

• Heleen (trouwe vlieland bezoeker)

Ik heb net m'n stem uitgebracht…maaaaarrrr het moet niet ten koste gaan van de rust en gezelligheid,straks wordt t een 2e Texel!!

Ik kom 20 mei weer,heb er zin in!

• hein

jo heleen de koffie .staat bruin groet heinHeleen schreef:

>

> Ik heb net m'n stem uitgebracht…maaaaarrrr het moet niet

> ten koste gaan van de rust en gezelligheid,straks wordt t een

> 2e Texel!!

> Ik kom 20 mei weer,heb er zin in!

• Karina

Ik stem zoveel ik kan op Vlieland, maar ik vind het dubbel…

Straks wil heel Nederland hierheen.

En alhoewel ik iedereen wil laten weten wat een fijn en mooi plekje het is, ben ik bang dat lang niet iedereen Vlieland kan waarderen. Ik wil op vakantie liever niet geconfronteerd worden met mensen die het maar niks vinden…Laat staan dat ik er Vlieland mee wil confronteren.

Vandaar die dubbelheid, hoe denken jullie daar over?

Groetjes Karina

• dineke

KIES DE MOOISTE PLEK

De verkiezing van de mooiste plek begint met een spannende afvalrace, die zich eerst via internet afspeelt. De komende 4 weken gaan 24 ambassadeurs (twee per provincie) de strijd met elkaar aan. Door uw stem uit te brengen bepaalt u welke 12 ambassadeurs (een per provincie) door mogen naar de tweede ronde. Op 13 mei nemen de finalisten het tijdens een grote live tv uitzending tegen elkaar op. Uit hun midden komt uiteindelijk de winnaar van De verkiezing van de mooiste plek 2006.

TERSCHELLING………..TOPPIE. vlieland is nu niet meer Vlieland, WESTERLAND