Zeelandia meel

• The Meel man

Post van een lezer van de Vliezier. 23 dec 2005

Wat kan een koekebakker zich druk maken, EEN vooral rond de kerstdagen.

In Africa zouden ze blij zijn met zakkie meel extra, en hier maakt ze er een koekebakker een drama van.

Lekker belangrijk doen en je medemens in de weg lopen …Om een paar Oliebollen.

En wat is het volgende actie.

Het alleenrecht op suiker….

Voor iederen prettige kerstdagen en een goede en gezond 2006. Dat is een alleenrecht voor iederen

• You’ve got meel

Laat de Bakker liever eens alle dagen verse producten leveren.

Hoe vaak is het mij wel niet overkomen dat ik oude, dagen daarvoor gebakken spullen mee krijg. Of brood uit de diepvries, of zelfs oud brood verwerkt in het verse brood.

Ja, de Bakker is en echte kruidenier.

Jammer dat er maar een Bakker op het eiland is, anders ging ik daar zeker naar die ander.

Ik wil Bakker Roos terug!

• De Loftrompet

Beste Webmaster,

Kennelijk vond je mijn kritische noot over de Bakker niet kunnen, ik zag deze althans nog niet geplaatst.

Je hebt gelijk, de waarheid kan en mag niet gezegd worden op Vlieland.

Ik heb een nieuw stukje.

Ik hoop dat dit wel door jouw beugel kan.

Lange leve de Bakker!

Ik ben heel erg blij met onze Bakker.

Alle dagen bakt hij ons brood, en dat ligt dus altijd vers in de schappen.

Gelukkig komt er nooit iets uit de diepvries.

Het banket en de koeken zijn ook altijd vers, nooit krijg je iets van een dag, of meer,oud.

Je wordt ook altijd onmiddellijk geholpen, men slaat zelfs de koffiepauze over om de klanten zo snel mogelijk te bedienen.

Geen kwaad woord over onze Bakker!

De Loftrompet

• oliebol

misschien heeft het verhaal wel een andere kant, maar dat was vast niet te lezen in de vliezier. misschien was de schrijver van het artikel zelf wel de oorzaak?????

Maar sommige mensen verlagen zich nu eenmaal niet tot haat artikeltjes in suffe blaadjes …………………