Hallo allemaal,
wat zit ik hier te genieten.
elk jaar hoor ik weer dat het prikbord bestaat en lees ik alles, duurt een paar dagen en dan vergeet ik het weer. tot een jaar later ik weer verrast word met het bestaan van het prikbord.
toch kan ik er elk jaar weer van op aan dat het een middagje schuddebuiken word, wat word er hier lekker gehakketakt. wie er een echte vlielander is en wie niet. of er een molen op het duun moet , of niet.
ik ben erg nieuwsgierig met het west vlieland gebeuren, iets wat mij weer eens niet verteld is door de mensen aan wie ik herhaaldelijk de nieuwtjes van het eiland.
ik las dus net dat neeltje kat naar de eeuwige jachtvelden is gegaan en dat was verdorie een jaar geleden. kan iemand anders mij dan misschien op de hoogte houden?!
ik woon er al een tijdje niet meer maar ik ben nog steeds geintereseert in het wel en wee van het eiland. mijn oren klapperen soms van verbazing.
mij is verteld dat je echte vlielander kan worden als je meer dan de helft van je leven op het eiland woont, en dat is mij verteld door zo'n echte vlielander. en als je het over een vlielander hebt dan is hij dat. niet zo'n schreeuwer die altijd het hoogste vlielander woord moet hebben maar een rustig klein mannetjes die oprecht van het eiland houd, een noord hollander die denk ik meer van het strand en de duinen weet dat de gemiddelde echte vlielander.
en hij heeft er naar mijn mening ook goed voor gezorgd.
ik hoop dat ik het deze keer langer volhoud met lezen want ik vind een beetje connectie met het eiland toch best leuk, ik weet alleen vaak niet iets te zeggen.
leef allemaal lekker door jongens en hou het een beetje netjes.
en doe iets aan dat vlieland groet u bord want dat is toch iets te erg hoor!